hétfő, november 26, 2012

un dente complicatissimo

A mai, közel három órás (!!) gyökérkezelés olyan volt, mintha megerőszakoltak volna. 
Szó szerint: időnként szerintem egyszerűen elfelejtették, hogy a fog végén egy ember van és brutálisan szétfeszítették a számat, meg rám feküdtek (a fogorvos és az asszisztens) és az egész rohadtul fájt, mondtam is, hogy rosszabb volt, mint a vajúdás, mert az legalább olyan egyértelmű brutális fájdalom, de ez a fogfájás ez meg ilyen aljas, nyilallós, fúj. 
Nekem egyébként folyton ilyen bonyolult, görbe gyökerű fogaim kezdenek nagyon fájni és vadul kezelik őket, majd bánatosan közlik, hogy ja, bocs, sajnos mégis ki kell húzni...ezért  a fogért egyelőre még nagyon küzdenek, hát, meglátjuk. 
Mindenesetre, amikor éppen nem fájt és nem akartam szétrúgni a számat feszegető asszisztenst (ez nagyon agresszíven hangzik, de szerintem az emberben tényleg felébred a menekülési ösztön, ha borzalmasan kínozzák és kábé le is fogják hozzá), csak a plafont bámultam, akkor az előző blog postomat gondoltam tovább és az is eszembe jutott, hogy amikor valakinek sikerül mesterséges úton ikrekkel teherbe esni, akkor mindenki lelkesen gratulál, meg örül, engem meg rögtön gyászolni és sajnálni kezdtek, meg tejóég (ezt a saját apám mondta borzadó arccal, mondjuk ő depressziós volt, mindentől kiborult), sőt, az elején még a gyerekorvos (hehehe), szóval a nőgyógyász is "biztatott", hogy nem baj, az egyik még úgyis elmegy(!!! igen, valóban ezt mondta, aztán később meg folyton sóhajtozott a vizsgálatoknál, hogy hát, kettő.)
Mert hát oké, hogy nekem nem kellett küzdeni, hogy összejöjjön, de fel nem foghatom, hogy az emberek miért gondolják kevésbé jónak, ha véletlen lesznek ikreid, mintha segítséggel. 
Simán lehet, hogy titkon ikrekre vágytam, vagy száz gyereket akarok és ez csak a kezdet, vagy mittomén, háddenem? Meg persze egyébként is: milyen bunkóság már sajnálkozni meg buzgón magyarázni, hogy hú, ez borzalmas lesz, ha valaki ilyen hírt közöl?





PS: Bár az emberek parasztsága határtalan, nem is értem mit csodálkozom én bármin. Azt hiszem egy hármasikres blogban olvastam, hogy valaki azt mondta az anyukának az utcán, hogy én felkötném magam, ha hármasikreim születnének.