szerda, április 18, 2007

Egy orrfetisiszta sirámai

Megint volt valaki érdekes a boxon - bár utóbb már úgy látom, kicsit túl érzelmes az én trágár vadságomhoz -, levelezgettünk egy darabig, majd elküldte a képét.
És borzalmas ronda orra van, olyan igazi Ronda Orr Klasszik, minden orrfetisiszta rémálma. A külsővel kapcsolatban ez az egy dolog van, amiből nem engedek - bár egyébként lófaszt, mert jártam én már iszonyat orrú pasikkal is -, minden más jöhet.
Szóval sajnos ez a románc is kifulladt: már levelezni sincs kedvem vele. Havernak is csak szép orrúakat akarok, nohát.

3 megjegyzés:

  1. azt tudod, hogy a freudisták szerint orr=pénisz?

    VálaszTörlés
  2. az én orrom nem pénisz, de még csak nem is pótolja a nemlétező farkamat, vagy nem jelzi előre annak körülbelüli méretét, ja és nem vagyok péniszirigy. "ion"

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.