szombat, április 14, 2007

To cut a long story short

Kurvára elegem van.

12 megjegyzés:

  1. nem értem mi ezen olyan furcsa: verőfényes napsütésben ki a francnak van kedve büdös szakállú arabok politikai motivációin merengeni?

    VálaszTörlés
  2. Nekem pl. lenne. Az arabok büdöseK? Valamikor ők hoztak illatszereket Európába.

    VálaszTörlés
  3. neked se lenne ha egy hete éjjel -nappal ezt csinálnád. persze lehet, hogy te egészen speciálsian perverz vagy... az arabok büdösek, igen. egészen speciális mosakodási kulturájuk van, a soknapos testszag azt hiszem külön férfiasnak számít. Jordániában is tapasztaltam ezt, de különösen Londonban volt dermesztő a törökökkel egy légtérben lenni: amikor bejöttek a könyvtárba, mindenki más kiment...

    VálaszTörlés
  4. És ha ugyanezt a cigányokról mondaná valaki? Akkor az rasszista lenne?

    VálaszTörlés
  5. szerintem nem rasszista testszagról beszélni...a cigányoknak és a feketéknek is elképesztő szaguk van, de ennek ellenére tőlem élhetnek itt.:)nem a cigányságukat vagy az arabságukat vagy a fekaságukat emeltem ki, hanem egy jellemzőjükről mondtam véleményt. a feketéknek baromi ronda orra van sztem, pl ez akkor máris rasszista kijelentés, vagy mi? mondjuk kétségtelen, hogy politikailag nyilván nem korrekt ilyet mondani, dehát mit tehetek. amúgy általában a magyar fórumért hüllő üzemmódban kúszó vadmagyar bácsikat is gyomorforgató szag lengi körül...sőt, a magyar nők nagy többségének parfümkulturája - érdekes fogalom, nemde - is förtelmes: undorítóan émelyítő pacsulikat locsolnak magukra literszám.

    VálaszTörlés
  6. Ez most kemény lesz...Meg kell védenem a "vadmagyar bácsikat"..Szóval oké, semmi bajom ezzel sem, de a magyar meg az arab szót helyettesítsd csak be amma bizonyos...szentekkel és érinthetetlenekkel...Az ugye már a vilá legnagyobb bűne lenne?

    VálaszTörlés
  7. ama, ama, helyesen, tudom.

    VálaszTörlés
  8. miféle szentek és érinthetetlenek? nincsenek ilyenek. amennyiben a zsidókra gondolsz, úgy csak nyugodtan, gondolom a zsidók is büdösek:)

    VálaszTörlés
  9. egyébként elég durva korlátoltság volna bizonyos népek nevét bizonyos kontextusban nem kimondani csak azért, mert ez manapság politikailag nem korrekt, sőt tán még bűncselekmény is, ezt nem tudom pontosan. a büdösség-elmélet felállítása szerintem nem jelent zsidózást, cigányozást, arabozást, nemtommit és ha a zsidókra is alkalmazzuk az elméletet, onnan azért nem vezet egyenes út a holocaust-tagadásig...

    VálaszTörlés
  10. egyszer a nyócba' voltam kórházban, rajtam kívül mindenki cigány volt. tiszták voltak, tényleg, együtt jártunk fürdeni, szóval láttam, hogy nem csak a vizet folyatták magukra. aztán kimentem cigizni.
    és amikor visszamentem a frissen mosdottak által lakott kórterembe, megcsapott az a semmihez sem hasonlítható szag, ami kifejezetten rájuk jellemző.
    ez nem rasszizmus, ezek tények. és mint tudjuk, a tények makacs dolgok.

    VálaszTörlés
  11. dehát aki mindenbe szeretne politikát keverni...az is csak egy vadmagyar lehet, hehe:DD

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.