szombat, április 14, 2007

helyzetjelentés

Karinthy meg a rossz tanuló jut eszembe magamról, ahogy rémülen, kapkodva leírom ami eszembe jut: És most beszél. Valamit beszél. A második mondatnál arra számított, hogy félbeszakítják - lopva néz a tanár felé. De az mozdulatlan arccal néz, se azt nem mondja, hogy jó, se azt,hogy rossz. Nem szól. Pedig a rossz tanuló nagyon jól tudja,hogy nem lehet az jó, amit ő beszél. Hát akkor miért nem szól a tanár? Ez rettenetes.

Merhát ez se lehet jó, amit én itten írogatok, az elméleteim az érdekekről, világpolitikáról, ellentétekről, vallásról, bár meglepő módon kezdek rálátni a dologra, pedig azelőtt sosem foglalkoztam ezzel.
Illegális módon leszöktem az éjjel-nappaliba és vettem egy üveg sört. Amint befejezem az elmélkedéseimet, a világ királya leszek és boldogan megiszom. Olyan virágillat volt az udvaron, hogy elfacsarodott a szívem...a tavasz valahogy ősz is egyben, nekem mindig fájnak ezek az átmenetek, persze pont ezért bűnösül imádom őket. Jövő hétvégén Gyulán van jelenésem egy bizonyos - és roppant rejtélyes - pálinka fesztiválon...már a gondolattól okádnom kell.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.