péntek, április 27, 2007

Nothing but the truth

Na jó. Elmondom az igazat. Nem mentem én sehová. Az ágyban hevertem ájultan egész délután, aztán összevakartam magam és nagy vagányan elmentem a tecsóba. A következőket vettem: egy csomag gumisüni, egy üveg bor és egy doboz kockacukor. Hazafelé a liftben üvöltve énekeltem, hogyaszongya I'm just a peeping tom On my own for far too long Problems with the booze Nothing left to lose I'm weightless... I'm bare I'm faithless... I'm scared ... Az egyetlen szerencsém, hogy a házban mindenki bolond és süket, ezért a lift előtt álló fogatlan - és reményeim szerint süket - öreg néninek valószínűleg nem tűnt fel a dolog. Amúgy is bolondnak néznek már, hosszasan szoktam monologizálni a kertben lakó macskáknak.
Nincs vesztenivalóm.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.