vasárnap, április 15, 2007

vasárnap hajnal

Miközben a reggeli ginzeng adagomat szopogattam, azt a Balaton számot dúdoltam magamban - szigorúan a padlót bámulva, apatikus arccal, merev testtartásban, hogy kétségbeesésemet minden gesztusommal kifejezzem -, hogyaszongya: Senki sincs aki segítsen...
A régi vizsgaidőszakok jutottak eszembe,amikor még a szülőknél laktam és max az utolsó két napban voltam hajlandó tanulni; a vizsgaidőszakban bulizni és aludni kellett, meg persze Istvánnal balhézni, szakítani, megcsalni; a kurva nagy botrányokat tényleg mindig a vizsgák előtti napra időzítette, szerintem féltékeny volt a főiskolára), úgyhogy nem értem rá a tanulmányaimmal foglalkozni -, olyankor viszont éjjel-nappal a könyveimet bámultam és mindig sírhatnékom támadt hajnalban, amikor a kialvatlanságtól dideregve és hányingerrel küszködve, magányosan, mindenféle köcsög pedagógiai alapelvekről kellett olvasnom. Aztán az egyetem persze más volt, ott tényleg szenvedtem mint az állat, tanultam rendesen, güriztem egyfolytában, röhej volt, az első félévben például egy vizsga miatt nem lettem kitűnő, úgy látszik harminc éves koromra megszerettem a tanulást...és most megint itt ez az egyetem fíling és tényleg nem vagyok normális, mert eszembe sem jut, hogy ezt pénzért csinálom (pedig ez a gondolat talán kicsit jobban motiválna), hanem pont úgy szorongok miatta mint a saját dolgozataim miatt. Simán megvédeném már ezt a szakdolgozatot, csak befejezni ne kéne...még kilenc oldalam van hátra, plusz a rengeteg javítás és kiegészítés. Szerintem kábé hétfőn hajnalban lesz kész.
(hangosan felsírva el)

9 megjegyzés:

  1. a legszarabb az egészben, hogy úgy adod el a saját gyerekedet, hogy mindenki azt hiszi, az a másik nevelgette ilyen szépre. :(
    (kezdem érteni, miért baszogatnak az én béranyáim, hogy leadtam-e már, meg hanyas lett)

    ui: "fixírozva" (ha merev bámulásról van szó)

    VálaszTörlés
  2. :DD fixírozva? na jól van, kijavítom...vagy inkább bámulásra, az tiszta sor:)
    hát, meglátjuk szép lesz-e tényleg ez a gyerek, fosok azért rendesen, hogy nehogy túl sok marhaságot hordjak össze. a szakdolgozat olyan szempontból kellemetlenebb egy szemináriuminál, hogy ezt itt meg kell védeni és hát nem lesz könnyű dolga a kölöknek, már mondtam is neki, hogy sürgősen kezdjen olvasni mindent világpolitikai témában, de úgy láttam, nem hisz nekem...egyszer a bátyám helyett megírtam valami szociológia izére egy dolgozatot és nagyon durván feminista lett, a tanárnő pedig annyira meg volt vadulva tőle, hogy a tesómnak külön el kellett beszélgetnie vele, mondván, ezek olyan nagyszerű gondolatok. bátyám nagyon szégyellte magát, állítása szerint.

    VálaszTörlés
  3. Biztos bukás lesz.

    VálaszTörlés
  4. a cenzúra ugyan hülyeség volt, de fényérzékeny barátaid rehabilitációján sokat lendítene az anonim kommentek megszüntetése

    VálaszTörlés
  5. már megtörtént, de még mielőtt olvastam volna...amúgy franc se éri, hogy minek fölöslegesen kúrogatni engem itt.

    VálaszTörlés
  6. Ne veszítsd el a humorérzékedet, drága Molly.

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.