hétfő, április 16, 2007

két nő (levélváltás)

Én: igen, valami megváltozott. pont ezen gondolkodtam ma, hogy manapság ugye már deklarálják, hogy minden férfi csak kefélni akar és semmi mást, a férfiak és a nők is beszopják ezt és mindkét nem hülyén áll hozzá a kérdéshez. egy csomó nő kiszolgálja ezt a 'csak szex'-igényt (valószínűleg sok egyszerűen nem meri nem megtenni) és a férfiak valahogy rákaptak ennek az ízére, meg eldobható csajt szerezni ugye könnyű...néha olyan érzésem van, mintha eltűntek volna az érzelmek az emberekből. igen, a lustaság szerintem a kulcs. szinte stimulálhatatlanok a férfiak. valahogy teljesen felhígultak, inflálódtak az emberi kapcsolatok. nincs miért küzdeni.
- - - " - - -

Ő: Pontosan baszd meg. Pontosan.
És megmagyarázzák, hogy az a hülye,aki ebbe nem illeszkedik bele tökéletesen. Mi az, hogy számodra nem teljesen elfogadható, hogy csak jól meg akarnak baszni, azt szevasz. Ilyen a világ, élj te is így. Bassz, de valahogy mégis úgy csináld, hogy sokan ne tudják, mert akkor meg még mindig csak lekurváznak.
Arról meg már ne is beszéljünk, hogy mennyire természetesnek gondolnák már ők azt is, hogy hármasban mókázzanak.

És a múltkor mesélte nekem egy srác... hétközben lemegy szórakozni, és hordja haza ezeket a huszonéves lányokat (már ha muszáj, mert hazavinni sem szereti őket), akikkel előre megbeszélik, hogy csak basznak... hív utána neki egy taxit, azt csá. És ezeknek ez megfelel.. ők húszévesen már erre képesek egy dugásért. Mi motiválja őket?
Most nekik ennyire fontos a szex, vagy valóban ennyire nehéz partnert találni, hogy kapva kapnak az alkalmon? Mert mondjuk ugye akkor én vén picsa ne is csodálozzak, hogy nekem nem akad... bár ilyen akadna...
na hagyjuk.
Ebben a témában sem találjuk meg soha az igazságot.

8 megjegyzés:

  1. szerintem a bank pl tuti ilyen. meg a hajógyári szigeten az összes szórakozóhely, szóval...

    VálaszTörlés
  2. tipikus első kérdés..

    amúgy szerintem ezek a kijelentések ugyanolyan felszínességet sugallnak mint a másik oldalé. lehet rosszul írom.

    VálaszTörlés
  3. persze hogy. ez a dolog baromi összetett, de valahogy mégis aggasztó különbséget érzékelek mondjuk a tíz évvel ezelőtti állapotokhoz képest...nehéz róla elfogultság nélkül beszélni nyilván

    VálaszTörlés
  4. Érdekes, amikor én írom ugyanezt, azt mondod, hülye vagyok, csak az értékválságról hablatyolok.

    VálaszTörlés
  5. nem, nem vitatkozom veled mindenben (csak majdnem mindenben...).
    és amúgy is: leginkább az bosszant veled kapcsolatban, hogy olyan hihetetlenül szűk keresztmetszetét vagy hajlandó érzékelni a világnak és olyan mértékben tele vagy elfojtással, dogmatikus gondolatokkal meg szorongással, hogy ezek miatt még be sem mered vallani magadnak, hogy rengeteg dologban bizony tévedsz. és te magad vagy az élő példa a tévedéseidre: ha az élet úgy működne, ahogy az elveid szerint működik, akkor nem lenne szükséged pótlékokra. csakhogy...

    VálaszTörlés
  6. Én és a szűk keresztmetszet, dogmatikus gondolkodás, szorongás?
    Ezeknek pont az ellenkezője van.

    VálaszTörlés
  7. Na és nincs olyan, hogy domatikusa liberális?

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.