kedd, május 26, 2009

blogger bloggernek farkasa vol. 58903116

nem hiszek egy (bloggernek)

Nem hiszek a mindig nagyon vicces bloggernek. Nem hiszek a mindig nagyon szomorú bloggernek. Nem hiszek a folyton lelkendező bloggernek. Nem hiszek a rejtélybloggernek. Nem hiszek az egyfolytában tök laza bloggernek. Nem hiszek a mindenkit lebaszó bloggernek. Nem hiszek a mindenkivel végtelenül nyájas, "szeretem az emberiséget"- bloggernek. Nem hiszek a folyton részeg bloggernek. Nem hiszek a mindig józan bloggernek. Nem hiszek a trágár bloggernek. Nem hiszek a virágnyelven gügyögő bloggernek. Nem hiszek a naponta huszonötször kefélő, testnyílásait idő előtt elnyűvő "imádom a szexet"-bloggernek. Nem hiszek a szűzies bloggernek. Nem hiszek a rózsaszín bloggernek. Nem hiszek a "köpök a világra"-bloggernek. Nem hiszek a menő bloggernek. Nem hiszek a lúzer bloggernek. Nem hiszek a hívő bloggernek. Nem hiszek a cinikus bloggernek. Nem hiszek a "baromi fasza vagyok egyedül és majd én megmutatom a világnak"- bloggernek. Nem hiszek az "önző szinglik pusztuljatok"- bloggernek. Nem hiszek a vadmagyar bloggernek. Nem hiszek a vadzsidó bloggernek. Nem hiszek a vad bloggernek. Nem hiszek a kommentet letiltó bloggernek. Nem hiszek a komment junkie-bloggernek. Nem hiszek a youtube-bloggernek. Nem hiszek a "lefotóztam otthon a kilincs árnyékát, beteszem jól postnak mer ez művészet"-bloggernek. Nem hiszek a feminista bloggernek. Nem hiszek a jó háziasszony blogggernek. Nem hiszek a "legjobb anya vagyok a városban"-bloggernek. Nem hiszek a "gyűlölöm a nőket"- bloggernek. Nem hiszek a "le a kapcsolattal és a szerelemmel"- bloggernek. Nem hiszek a "most részletesen leírom mit tanultam ma andragógia szemináriumon és ettől annyira okosnak látszom majd"- bloggernek. Nem hiszek a rímfaragó bloggernek. Nem hiszek a "kínos szóviccektől nagyon bölcs(ész)nek érzem magam"- bloggernek.
Nem hiszek a bloggereknek jól megmondó bloggernek.

nem hiszek egy (bloggernek)

11 megjegyzés:

  1. most ugyanezt "nem" nelkul? (:

    VálaszTörlés
  2. nemtom, olvastam egy csomó blogot, meg amúgy is sokat gondolkodom ezen és persze nyilván inspirált az is, amiről veled beszéltem

    VálaszTörlés
  3. szaladok, mar irom is (:

    most neztem meg az Igenember-t

    VálaszTörlés
  4. a blogoknak nem hinni kell szerintem, hanem olvasni, ha szórakoztatja, vagy érdekli az embert. lásd a jó izomtibort. szörnyű is lenne a legtöbb blog, ha az emberek nem valahogyan akarnák az érzéseiket meg a velük történt dolgokat megírni. hogy például néha a részegember, néha a vadzsidó, néha meg a mélymagyar szemszögéből. persze vannak kivételek, de szerintem több az olyan bejegyzés, ami ha pusztán a tényeket közölné, semmitmondó lenne.

    VálaszTörlés
  5. valami olyasmit akartam ezzel, hogy nem hiszek senkinek aki mindig ugyanolyan: mindig vicces, mindig költői, mindig vidám, stbstb...és sok blogból épp a színeket hiányolom: hogy néha legyen fosszar kedve a vicceseknek és a nagyon költők meg menjenek már időnként a sparba egy kiló marhahúst venni vagy mittomén, na érted

    VálaszTörlés
  6. hát, nemtudom, szerintem van olyan blog, ami (majdnem) mindig ugyanolyan és jóazúgy. én nem hiányolom belőlük az igazságot, mint mondjuk ahogy a 24ből hogy dzsekbauert végre egyszer szarni lássam. (mert az nemigaz hogy ő sose, pedig realtime megy a sorozat) de, megmondom a nagy igazságot, vannak szar blogok, meg jók. meg közepesek. de legyen a közös nevező a napirajz, mer azér lássukbe, az az egyik legjobb evör.

    VálaszTörlés
  7. jack bauer nem eszik nem iszik nem szarik.
    nem is ertem miert nem chuck norris jatsza?

    VálaszTörlés
  8. a blog speciális műfaj és szerintem az érdekességét egyrészt pont az adja, hogy sok benne az igazság...és fájdalom, de én már unom a napirajzot: talán éppen azért, mert mindig ugyanolyan

    VálaszTörlés
  9. neha nihil szol belole.

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.