kedd, május 12, 2009

vall

Zűrös előéletem során sokszor szedtem össze az épp aktuális (és egyfolytában merevrészeg) pasimat valami gusztustalan talponállóból, aztán volt olyan, akit eltartottam, meg akadt olyan, aki miatt eladtam az arany fülbevalómat, a könyveimet, a ruháimat, megint valaki más miatt AIDS tesztre mentem, abortuszom volt, szcientológussal beszélgettem, pszichológushoz jártam, pován voltam, koncerteken unatkoztam, stúdiókban ültem, basszusgitárt cipeltem, de ilyen, amilyen ma este fog, na ilyen még sose történt: soha életemben nem voltam egyetlen pasim focimeccsén sem.
Elképesztő mit meg nem tesz az ember a faszér'.

4 megjegyzés:

  1. na veeeegre valami ertelmeset talaltal rovidke eletedben (:

    VálaszTörlés
  2. mér rövidke? azt hittem, hiszel az újjászületésben...

    VálaszTörlés
  3. ezzel kellett volna kezdeni..

    VálaszTörlés
  4. De meg mennyit is fog az ember alazkodni, ahogy oregszik.

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.