vasárnap, május 03, 2009

"Téged nagyon szeretlek, de minden más szar"

Éjszaka rémálmok miatt nyöszörögök, nappal mindenféle ostoba ürüggyel balhét kreálok és üvöltök, sírok, nem, sajnos nem vagyok elviselhető.
Még a Fossalonban (!) megrendezett Aszparágusz Fesztiválon (!!) tömött sorokban, azonos ritmusban, azonos mozdulatokkal italodiszkóra táncoló cuki öreg nénik és bácsik látványa se nagyon dobott fel tegnap (nem igaz, az egész annyira szürreális volt, hogy vihogtam lelkesen), belekötök mindenbe és mindenkibe, nem lesz ez így jó.
Nyomaszt az élet; gyötör az anyám hiánya, a pénzproblémák, az apám kétségbeesése, az, hogy nincs munkám, az elviselhetetlenségem, a tehetetlenségem, az élhetetlenségem, a szomorúságom.

Nem vagyok jól.





PS.: Ne írjatok, nem érdekel.

17 megjegyzés:

  1. filmajanlo
    harcosok klubja


    blaaaa blaaa

    VálaszTörlés
  2. asszem összesen ötször láttam.

    VálaszTörlés
  3. csak?

    nem sok film van, ami feler a konyvvel.


    en is tul reg lattam mar.. mindig tervben van, hogy ujra

    VálaszTörlés
  4. nekem ennyi elég belőle, szép nagy (és erősen túllihegett) blöff ez is, de jól van megcsinálva, ezér mindenki hisz neki.(persze az ügyes blöffnek ez a lényege ugye)
    a könyvet nem olvastam.

    VálaszTörlés
  5. Hát, az elmúlt pár év nekem is kemény tisztulás volt, horrorisztikus epizódokkal...

    A szorongás már önmagában is nagyon szar, pláne, ha még rárakódik egy-két (sok) dolog.

    A legnagyobb kihívás megtalálni azokat a belső erőforrásokat, amiket hosszú távon aktivizálni tudunk magunkban.

    VálaszTörlés
  6. @Bléz: mesélj ezekről a belső erőforrásokról kicsit. ha nem probléma.

    VálaszTörlés
  7. Mivel az öröm éltet, próbálom ezt megtalálni az élet különböző helyzeteiben. Ez főleg akkor nehéz, ha emberekről van szó. És hogy miért? Mert legtöbbjükkel nem vagyok egy hullámhosszon, sajnos, ill. úgy is mondhatnám, ők nincsenek velem egy hullámhosszon...

    Ezt elég nehéz elfogadni és túllépni rajta, de választásom nem igazán van.

    Kiben találhatok akkor örömet, ha másokban nem igazán? Úgy, hogy megpróbálok magamban megvalósítani minden olyan tulajdonságot, amit másokban nem találok meg. Például akkor is jól, igényesen próbálok csinálni dolgokat, ha például tudom, hogy más a munkahelyén, vagy a magánéletében stb. nem úgy tenné.

    Különbözni próbálok másoktól a szó pozitív értelmében. És néha ez örömmel, büszkeséggel, önbizalommal, tartással párosul, a visszajelzések, sikerek függvényében. Például tanárként megpróbálok odafigyelni a tanítványaimra, és nem lenézni őket, mint sok kollégám teszi. És ez néha működik. Persze ehhez kitartás is kell, meg erőteljesen pozitív hozzáállás.

    VálaszTörlés
  8. Ádám almái is megvolt, kellemesen bizarr cucc

    VálaszTörlés
  9. faker!

    na vajja csak...
    "A nyomozo"
    ?

    VálaszTörlés
  10. azt nem ismerem, de bevallom, komoly előítéleteim vannak a magyar filmekkel szemben

    VálaszTörlés
  11. @molly: talán, ha néznéd őket? :) bocs. kikívánkozott.

    VálaszTörlés
  12. jól lököd;) láttam már néhányat,asszem ez okozza...

    VálaszTörlés
  13. magyar filmekkel szemben kinek nincs? (:

    jo neha az udito kivetelrol is beszelni

    VálaszTörlés
  14. Hold: szívesen

    Molly&Ball: Tegnap agonizáltam a Média Marktban, hogy vajon megvegyem-e a Sándor Mátyás c. tv-sorozatot, vagy a Fábri-féle Ötödik pecsétet... Hát, nem vettem meg...

    Szégyentelenül kevés magyar filmem van, (leszámítva a Szabó Istvánokat) tulajdonképpen csak rajzfilmjeim vannak (Sergeant Pityke, Vili, a Véreb, a Zidő Urai), valamint egy Jancsó és a Stefanovics-Kálmánchelyi-Végh trió gyűjteményes DVD-je...

    VálaszTörlés
  15. en mar tele vagyok rajzfilmekkel
    janos vitez, varjudombi mesek, ket bors okrocske, meg ketbalkezesek c. cseszlovak, meg lolka bolka, mekkmester, no megallj csak, meg mittomen.
    no es meg vitez lajszlo is.
    ja, es az egigero fu, de az kivetelesen musoros dvd

    nem hiaba van 5eves unokahugi, akire lehet fogni mindezt (:

    majdnem kimaradt a kemeny kalap es krumpliorr
    hohh (:

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.