hétfő, május 18, 2009

"a nők őrültek"

Az új tanítványom, Daniele, már a második órán őszinteségi rohamot kapott (ez minden tanítvány életében eljön egyszer, csak változó, hogy pontosan mennyi idő után) és elmesélte, hogy nemrég elvált és van egy (úgy emlékszem) ukrán nője, akit szívesen elhozna magával Triesztbe, de milyen nehéz itt munkát találni, meg letelepedni, új életet kezdeni, blablabla, na erre fel én meg elmeséltem neki a magam kis történetét - auguszus végén megismerkedés, utána pár napra rá londonozás, aztán másfél hónap távkapcsolat, utána kábé a harmadik randin összeköltözés még otthon, majd november közepén irány Trieszt és hát minden ami ezzel jár: munkahelyen felmondás, lakás kiadása, szülők otthon hagyása, egy nagy rakás áldozat a szerelemért, olálá; mikor befejezetem a sztorit, Daniele elismerően nézett rám, majd azt mondta, hogy egy olasz nő sosem tenne meg ilyet egy férfiért, mert az olasz nők tradicionálisak, röghöz kötöttek és különben is mindegyik nagyon alacsony...erre megkérdeztem, hogy ő vajon elhagyná-e Triesztet a nőért akit szeret, feladna-e érte mindent, mire Daniele borzadva nézett rám és azt mondta, ez teljesen kizárt, rá itt van szükség, neki itt az élete...

3 megjegyzés:

  1. Én már ennél sokkal nagyobb "őrültséget"? is megtettem érte. Remélem büszke vagy arra, hogy azon kevesek közé tartozol, akik még képesek erre:)Ja, és én is nő vagyok:)

    VálaszTörlés
  2. okéoké, de azér az elgondolkodtató, hogy erre a történetre mindenki azt reagálja, hogy "ilyesmire csak a nők képesek"

    VálaszTörlés
  3. A nők képesek, a férfiak képtelenek, (tisztelet a kivételnek) azért mondják ezt, ez a baj.

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.