szerda, augusztus 31, 2011

mea culpa

Na, letöröltem ismét egy postot, egy vita kapcsán írtam, ettől aztán újabb vitába keveredtem, isten tudja már, hogy én vagyok ennyire provokatív, vagy mások értenek félre, ez örök dilemmám, tudjátok, ezt a postot azért írom, hogy visszamenőlegesen és előre is bocsánatot kérjek minden olyan ismerősömtől, akit valaha valamivel megsértettem, illetve akit valaha valamivel meg fogok sérteni, én esküszöm ártatlan vagyok, én csak itt ülök a net előtt és mindenfélét magyarázok, meg elemzem magam, meg vizsgálom a helyzeteket, ahelyett, hogy a dobozokat túrnám, megyek is inkább; na jó, még egy kicsit beszélek, szóval hihetetlen, hogy semmi kapcsolatom a világgal és még így is sikerül mindenkit elüldöznöm, így virtuálisan mármint, tulajdonképpen jó lenne, ha lennének élő ismerőseim, a virtuálisokkal már örökre összerúgtam a port, pedig mindig és újra elmondom, hogy nem kell engem annyira komolyan venni, hú, ezt így egy szuszra mondtam, na megyek már, megyek, ne is tartsatok vissza.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.