péntek, február 10, 2012

szellemes

Régóta sejtem ám, hogy lakik itt egy szellem kisgyerek, de ma reggel óta biztos vagyok benne.
Időről-időre már eddig is megszólaltak a kis hangadós könyveik maguktól, úgy, hogy ők épp az ágyban voltak (szpúki), de ami ma reggel történt, az példátlan: kölcsönbe kaptunk egy elektromos kaput, ami mindenféle hangokat ad, ha kinyitod nyikorog, állatok bőgnek benne, meg különböző dalokat lehet kicsikarni belőle, ha ilyen-olyan gombokat nyomogatunk-tekergetünk.
Még ágyban voltak, én meg kómásan ittam a kávét, amikor hallom ám, hogy a szobájukban megcsikordul a kapu (ehhez azt valakinek meg kell nyomni elég erőteljesen) és felhangzik egy csodás dalocska - a hideg kirázott, merhát jézusom, minden valamirevaló horror film így kezdődik...berohantam, persze sehol semmi, ők állnak az ágyban és álmélkodva nézik a villogó-zenélő kaput.
Jó lenne egyébként, ha be lehetne fogni ezt a szellem kisgyereket valami házimunkára, tök sok dolgom van, megyek is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.