szerda, június 12, 2013

"A halnak úszni kell, a madárnak repülni, az embernek futni"

Azon gondolkoztam futás közben, hogy régen a 'Feljegyzések a dagadtak házából'  ciklus sportról szóló részeinek 'Fussatok gecik!' volt a címe (ja, még ilyenkor is a blogomra gondolok, néddmá). 
Én mondtam, hogy sokat lágyultam a terhességgel meg a szüléssel...amúgy meg már megint nagyon hálás vagyok az endorfinnak: tegnap este, mikor futottam a naplemente felé, egyszer csak teljes határozottsággal belém nyilallt, hogy jézusom, de boldog vagyok.






PS.: Isolde egyszer ezt írta nekem, mikor a depresszióval kapcsolatban faggattam (remélem nem haragszik, ha idézem): a depresszió lehető legjobb ellenszere a sport, ami heti 3x olyan sportot jelent, ami megemeli a pulzust, tökmindegy, hogyan.

4 megjegyzés:

  1. A Dagadt Köcsögök megvan neked? Ők egy ilyen futó team, és az a terv, hogy a futás segítségével fogynak le. Sokaknak sikerült, és a hétvégén ott voltak az Ultrabalatonon is csapatban. Én rájuk gondolok futás közben, úgy érzem, közéjük tartozom. :D.

    (egyébként én tényleg próbálom visszafogni magam, és nem minden posthoz kommentelni, tényleg, tényleg.)

    VálaszTörlés
  2. bijou: hát ja, szex, de azért szerintem a szex főleg a stabil párkapcsolatban élőknek jelenthet megoldást, mert amúgy a szex csak még jobbat lök a szar lelkiállapotban lévőn: ha egyedül van azért, ha a párkapcsolata miatt depressziós, azért.
    szóval szerintem a sport az egy "stabilabb" megoldás.

    Kalib: Dagadt Köcsögöket nem ismertem, de tetszik:D
    amúgy meg kommentelj ammennyit szeretnél, azért lehet kommentelni.
    mondom, én sosem értem, amikor sűrűn kell az elnézést kérni egyes blogokban, ha mondjuk kialakult valami vita. hát örüljön az a blogger, hogy olyat írt, amin mások összevesznek. na.

    VálaszTörlés
  3. Igen, a futásnak nagyon lehet örülni amikor nem szenvedünk:) Én azt is nagyon szeretem, ha pl. valamelyik gyerek (nagyobb ) velem jön, akár bringával és beszélgetünk míg én futok- addig csakis az övé vagyok és ez olyan jó:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.