hétfő, június 24, 2013

"And she gave away the secrets of her past"

Valamelyik nap azon gondolkoztam, hogy ha öngyilkost gyászol az ember, akkor maga a gyász is sokkal agresszívabb. 
Mikor az anyám halálára gondolok, akkor csak csendesen szomorkodom (már nem szoktam sírni), de az apukám miatt legszívesebben ordítva szétrúgnám a lakást néha - azt hiszem egyébként, hogy ez a gyászom is teljesen beragadt (én mindig lassan kapcsolok, meg valahogy az anyám elfojtós higgadtságát örököltem engem is meglepő módon), úgyhogy még jópár évig küzdök majd ezzel szerintem.

3 megjegyzés:

  1. ha erőszakos halált hal, akkor is...egy életre szóló program.

    VálaszTörlés
  2. hát, szerintem az öngyilkosság az egyik legerőszakosabb halál, vagy legalábbis én mindig úgy gondolok az apukámra, mint akit brutálisan meggyilkoltak.
    életre szóló? lehet, bár jó lenne, ha kicsit csitulna legalább.

    VálaszTörlés
  3. Nem tudok okosat írni... nagyon szomorú ez...remélem, hogy találsz kivezető utat, vagy sikerül valahogy lerendezned magadban.

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.