péntek, június 14, 2013

jaj

Marcust beküldték a kórházba (lám-lám, nem vészmadár vagyok, amit rémesen ronda kiütésnek láttam, az az is, néhol már nem vörös volt, hanem fekete), mi meg Lénával itthon  rettegünk (én rettegek, ő meg játéktelefonál); bevallom, tulajdonképpen teljesen magam alatt vagyok (főleg mert nem lehetek ott), de Léna miatt tartom magam, meg mondogatom, hogy nem lesz semmi baj és nem csinálhatok drámát minden problémából (ez így is van). 
Az orvos azt mondta, hogy még az is lehet, hogy bent tartják megfigyelni, hát nagyon remélem, hogy minden rendben lesz és egy injekciótól rendbe jön és jöhet haza.
Utálom, hogy én már tegnap mondtam Marcinak, hogy menjünk az ügyeletre, mert annyira rémesen néz ki, de ő lebeszélt, hogy majd jobb lesz reggelre. Sőt, azt is utálom, hogy tegnap délután véletlenül összefutottunk a gyerekorvosunkkal a garázsban - itt lakik a házban -, aki borzadva nézegette (már akkor is nagyon csúnya volt szegény Marcus bőre), de fel se merült benne, hogy 1) ez csalánkiütés lenne, még én mondtam neki, hogy nézze már meg jobban, ezek nem csípések (ő annak gondolta) 2) hogy kéne rá gyorsan egy injekció (nekem azonnal az ugrott be, én is kaptam már egy ilyen allergiás ügy miatt). 
Eh, na mindegy, nem morgok tovább az orvosra (de), inkább aggódom nagyon, szegény kicsi Marcus.

28 megjegyzés:

  1. Beküldték? Nincs vele senki? - Basztikuli! - Én sem lehettem a fertőzőn anno Leilával, de azért mert terhes voltam! Amúgy mindenki más bent lehetett vele nappal! Szegény édes kis Marcus! Gyógyuljon meg hamar!

    VálaszTörlés
  2. Jajjj, nagyon együtt érzek! :S :((
    De mi a gyanú? Konkrétan mit mondtak, miért került kórházba? Jól értem, a bölcsiből küldték?

    Nem tudsz bemenni hozzá, és addig apuka vigyázni Lénára? Vagy ott nem lehet az ember bent a pici gyerekével??

    A legjobbakat kívánom, remélem, gyorsan kiderül, hogy nem valami komoly dolog (ijesztőnek épp elég ijesztő...)

    VálaszTörlés
  3. nem a bölcsiből küldték, mi vittük orvoshoz, onnan meg az ügyeletre küldték Marcikát Marcival (én sajnos azért nem tudtam menni, mert nem tudok vezetni, szóval csak pesztra lehetek itthon)
    nincs semmi gyanú, csalánkiütés, ami olyan durva, hogy az orvos azt mondta, sose látott még ilyet és egyelőre nem reagál az antihisztaminra, most épp várnak, hogy mi lesz. állati ideges vagyok.

    VálaszTörlés
  4. jaj, ez tényleg jaj! remélem, gyorsan kitalálják, mi baja és azonnal a gyógyírt is rá!

    nekem egyébként az a tapasztalatom, hogy ilyen dolgokban nem szabad sem a (túlzottan racionális fizikus) apukákra hallgatni, sem a hümmögő gyerekorvosokra, mert ha te, aki napi 24 órában vagy velük odafigyelősen, úgy érzed, hogy ügyeletre kell menni, akkor többnyire annak oka van.

    kitartás! drukkolok, hogy Marcika mihamarabb otthon legyen veletek!

    VálaszTörlés
  5. :( Szegény Marcus! Remélem tényleg hat majd az injekció, és hamar elmúlnak a kiütések! Hihetetlen, hogy mennyi minden miatt (kell) lehet aggódni a szülőknek. Nálunk is előfordult már, hogy én valami miatt aggódtam, férj legyintett, és aszonta, hogy kutyafüle, aztán végül sajnos nekem lett igazam... és persze vertem a fejem a falba, hogy mért hagytam magam befolyásolni.

    VálaszTörlés
  6. Jobbulást neki! Gyógyszerrel rendbe fogják hozni.
    Nekem is volt egyszer, 8 hónapos terhesen egy allergiás reakcióm, ami kb. ehhez hasonló lehetett, de nagyon hamar rendbe jöttem.

    VálaszTörlés
  7. Dominika, neked legyen igazad, egyelőre a szteroidtól mintha rosszabbodott volna, most mennek a kórházba (valami ilyet mondtak, hogy "ha bármi történne", közel legyen a segítség, hát azóta sírok egyfolytában, mióta ezt Marci elmesélte), aztán reggel vért vesznek tőle, aztán nem tudom. egyelőre fogalmuk sincs mi ez és mit kéne vele csinálni, szegény Marcus meg szenved, mert nagyon viszket, sőt, a bokája be is van dagadva, szóval gondolom fáj is.

    VálaszTörlés
  8. ilyen kiütéses ügyben nem nyúlsz rá automatikusan a kalciumra?

    jobbulást! írj, h mi van!

    VálaszTörlés
  9. hát, ami a szteroidra nem reagál, az szerintem a kálciumra sem fog. de amúgy mindent kapott már, amit ilyenkor kapni szoktak.

    VálaszTörlés
  10. hát, épp most mennek a kórházba, mert nem lett jó a vérképe (pedig én már alkudoztam, hogy inkább jöjjenek haza), de Marci azt mondja, hogy mintha múlna a kiütés. Marcus szerencsére nagyon vidám, úgyhogy talán már nem viszket annyira szegénynek.
    csak én bőgök rendületlenül;)

    VálaszTörlés
  11. Jaj, istenem, gyógyuljatok meg hamar! Nemrég az unokahúgomnak volt hasonló, napokig nem tudták kideríteni, mi okozza, neki a kiütések mellett a kezei dagadtak fel annyira, hogy a bőre is szétrepedt. A legvalószínűbb feltevés az volt, hogy mivel előtte nagyon sokat volt felsőlégúti megbetegedése (az oviban mindig elkapott vmit), és mindenféle gyógyszereket kapott, az immunrendszere "kiborult" és így reagált. De aztán gyorsan elmúlt, és azóta is minden ok.

    VálaszTörlés
  12. Jobbulást Marcusnak, neked pedig kitartás!!!

    VálaszTörlés
  13. Te jo ég. Hogy van Marcika? A korhazban biztos nagyon jo kezekben van. Ott is kellett aludniuk? Szegenyke. Jobbulast!

    VálaszTörlés
  14. Sensitive: tényleg? na, ez "jól" hangzik, legalábbis reményre ad okot, hogy nem valami szörnyű egzotikus betegséggel állunk szemben. persze ez a kórházasdi így is szörnyű.

    VálaszTörlés
  15. Tamko: Marcika megvan szegény, bár változatlanul be van dagadva a lába és viszket, de Marci azt mondja, hogy nagyon bátor meg vidám és végig nagyon jól viselkedett, amíg vártak meg amíg vizsgálták.
    az orvosok meg azt mondják, hogy pihennie kéne és Marcinak azt a parancsot adták, hogy tartsa a karjában...most komolyan. vajon ezek az orvosok találkoztak már három éves gyerekkel? jaj, rémes az egész, nagyon aggódom, ráadásul itt most három napos ünnep van. hogy jó kezekben van? hát, nem tudom, nekem furcsa, hogy még azt sem kérdezték meg, hogy szed-e vagy szedett-e mostanában valami gyógyszert...

    VálaszTörlés
  16. ja és persze mindenkinek köszönöm az együttérzést, pont tegnap gondoltam, hogy ugyan nincs kinek panaszkodnom, de legalább van egy blogom...

    VálaszTörlés
  17. Drukkolok hogy gyorsan rendbe jöjjön, elvileg ha allergiás reakció akkor a gyógyszerektől gyorsan javul. Amúgy a gyors javulást az antihisztamintól várjátok ne a szteroidtól, az a hosszabb távú hatásért felelős.
    Reméljük estére már együtt lesz az egész család.
    jobbulást Marcusnak és kitartást a többieknek!

    VálaszTörlés
  18. legutóbb azt mondták, hogy pár napig bent akarják tartani és most épp antibiotikumot kap (ezt nem értem)meg antihisztamint. bevallom, abszolút nem bízom az orvosaiban, össze-vissza beszélnek, ráadásul azt hajtogatják, hogy ilyet még nem láttak.

    VálaszTörlés
  19. Kitartás Molly, Marcusnak gyors jobbulást!

    VálaszTörlés
  20. köszönjük, igyekszem nem kiborulni (Marcus állati jól viseli, nagyon büszke vagyok rá, meg persze Lénikére is, ő is annyira aranyosan viselkedik)

    VálaszTörlés
  21. vsz azert az antibiotikum, merthogy valami felulfertozesnek gondoljak, hogy elvakaraszott allergias kiutesek. mit kapott elozoleg a fulere?

    VálaszTörlés
  22. Gyogyulast kivanok! Elhiszem, hogy kiborultal, ha allandoan azt mondjak, hogy ilyet meg nem lattak es ra sem kerdeznek, hogy kapott-e mostanaban gyogyszert es milyet.
    Tukon ulve varom a jo hirt, hogy otthon van es eltuntek a kiutesek, egyaltalan nem viszket!

    A gyerekeim apjara mar nekem sem szabad hallgatnom, de neha meg a mai napig belefutok es hallgatok ra, pedig hanyszor megigertem magamnak, hogy magamra hallgassak.

    franciakulcs

    VálaszTörlés
  23. Eszter: azt mondta a doktor neni, akivel szoktam ezeket a bajokat megvitatni, hogy valoszinu, hogy egy lezajlott mononukleozis meg az antibiotikum egyuttes hatasara egy ilyen furcsa immunologiai reakcio jott letre es hogy nagyon durvanak tunik, mert ijeszto a kiutes, de ha javulnikezd a szteroidtol meg az antihisztamintol, akkor rendbe fog jonni, igaz a teljes gyogyulas eleg lassu. az antibiotikumot gyorsan leallitottak, bar a noverrel meg ossze kellett balheznom, mert hozta vidaman, miutan mar mondtak, hogy ne adja...Amerikaban jo sok penzt kaphatnank ezert...

    VálaszTörlés
  24. ja, Eszter, meg valami olyat magyaraztak, hogy a szteroid miatt adnak antibiotikumot, merthogy az blokkolja az immunrendszert. aztan szoltunk, hogy nade gyanus, hogy antibiotikum szedes utan lett ilyen durva a helyzet es akkor ugy dontottek, hogy inkabb azt akkor nem kene, jobban is lett gyorsan, miutan elhagytak...

    VálaszTörlés
  25. hat mit mondjak, eleg gaz... az a lenyeg, hogy jobban van, szegeny kis Marcika.

    VálaszTörlés
  26. Gianotti- Crosti szindroma, Marcus milyen stilusos, olasz borgyogyasz altal elnevezett dolgot produkalt ( illetve produkaltattak vele...)

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.