hétfő, június 17, 2013

Marcus baj

Koszonom mindenkinek a sok aggodast, most csak gyorsan elmeselem, hogy Marcus jobban van (nagyon eleven es vidam), bar meg mindig korhazban, mert az istennek nem akarjak kiengedni. 
Majd elmeselem mi hogy volt, ha egyszer vegre hazajon. (Most en vagyok itthon Lenaval, Marci a korhazban Marcussal. Halalos egyebkent, ahogy gyereket cserelunk a gyerekosztaly elott, mert Lenat nem engedik be, Marcust meg nem engedik ki  - nagyon nehez egy ilyet kettesben menedzselni.)
Most mar nem vagyok annyira ideges meg szomoru, mert vele voltam ket napig es latom, hogy egyre javul, csak amig itthon ultem es nem lattam es nem tudtunk normalisan beszelni Marcival, addig remes volt az egesz, aztan mikor Marci maradt itthon Lenaval, akkor mondta o is, hogy nagyon idegesen lezengett csak itthon fel-ala maszkalva, pedig nagyon rossz a korhazban, de ott legalabb latod, hogy nem haldoklik, csak nincs jol, itthon meg elkepzelsz mindenfele szornyuseget, jaj, utalatos ez a betegseg, hat meg ha az ember gyereke beteg, szegeny kis Marcus, tegnap reggel mar ilyen szomoru beteg gyerek szemmel nezett ram mert ejjel annyira szenvedett a viszketestol, hogy fogtam mindket kezet, hogy ne vakarozzon, aztan igy elaludtunk kicsit: en a szeken, Marcus az agyban, de amugy meg vegig sirt, hogy viszket, viszket, jaj, remes volt, most viszont mar sokkal jobb, de nem merem elkiabalni, mert tegnap is sokkal jobb lett, aztan hirtelen megint kicsit rosszabb, szoval ki kell varni, mig tenyleg rendbe jon. 

13 megjegyzés:

  1. szia, nem tudtam kommentelni a mult heten mert nyaraltunk es csak olvasni tudtam a mobilomon. nagyon sajanlom hogy ezt kell ateljetek es remelem mostmar valoban jobb lesz. en is vakarodzom most nem tudom mi a fene csipett meg a canyon-ban... epp most kuldtem kepet a dokinak a csipeseimrol. remesen neznek ki es nem mulnak. szoval at tudom erezni szegeny Marcika helyzetet hogy mennyire tud viszketni. raadasul nem is szabad vakarni. jajj. jobbulast kivanok es orulok hogy mentalisan jobban vagy.

    VálaszTörlés
  2. szegeny. a vakarozas orjito szerintem.

    VálaszTörlés
  3. ja es persze nem akarlak idegesiteni, de nekem mindig a bedbug csipes az elso gondolatom rejtelyes csipesek eseten, nekunk vannak is passziv monitorjaink; olyan sokat olvastam rola, hogy mekkora bedbug jarvany van mindenhol a vilagon, hogy csak ez nyugtat meg.

    VálaszTörlés
  4. jaj, nagyon megkönnyebbültem, hogy írtál, aggódtam értetek. Marcusnak mielőbbi jobbulást!! (Nekem háromévesen volt bárányhimlőm - tudom, hogy Marcusnak nem az van, de ugyanúgy rémes viszketéssel jár, amit nem szabad vakarni-, akkor kaptam el a kórházban, mikor kivették a mandulámat, aztán szépen áttettek a fertőzőre. A szüleim öszevissza aggódtak, és hát látogatni se nagyon lehetett. Anyukám néha még most is emlegeti, pedig jó pár évtizede volt...) Átérzem az aggódást és a tehetetlenség érzését, ami elfogott titeket. Jó, hogy (ha feltváltva is) mellette lehettek! Ez biztosan rengeteget jelent neki. De még jobb, hogy lassan elkezdett javulni az állapota. Szorítok, hogy minél hamarabb rendbejöjjön és kiengedjék.

    VálaszTörlés
  5. egyebkent eszembe jutottal emiatt :))))) en is mondtam a ferjemnek lehet bedbug de nem tudom az hogy nez ki stb. meg nem ejszaka csipett meg szerintem hanem napkozben. bar ki tudja. az egy het alatt 6 kulonbozo szallodaban aludtunk szoval az esely meg van ra!

    mi az a passziv monitor?

    VálaszTörlés
  6. a dokim azt mondja staph infection lehet. irt fel antibiotikumot nekem is es a ferjemnek is (rajta is vannak ezek a valamik).

    VálaszTörlés
  7. Örülök, hogy jobban van Marcika és hogy te is megnyugodtál valamelyest, horror lehetett, míg ez a nagy bizonytalanság volt! Remélem, most már hamar otthon lesz egészségesen!

    VálaszTörlés
  8. martine: igen, remes volt amikor itthon vartam, hogy kideruljon valami, de most nagyon boldog vagyok, pedig meg nincs is itthon a szep fiu:)

    GlobalGrover: mi az a staph infection?

    a passziv monitor, az egy ugyesen kitalalt kis szerkentyu, ami alakjanal es anyaganal fogva vonzo a bedbugok szamara. fel kell szerelni az agyra, vagy a butordarabra amit monitorozni szeretnel es szemmel tartani, hogy nem kerul-e ra bedbug kaki (azaz emberi ver) vagy levedlett bedbug cucc, esetleg elo (halott) bogar, ezzel meg lehet akadalyozni, hogy nagyon elfajuljon a bedbug helyzet (ha mondjuk senki nem allergias a csipesukre egy haztartasban, akkor egy csomo ideig ki sem derul, hogy ott vannak), illetve nagyon korai fazisban ki lehet iktatni teljesen. az egyik bedbug celeb (egy angol biologus, akit mar az amerikaiak is segitsegul hivtak a bedbug kuzdelmukhoz) a feltalaloja ennek a kis okossagnak, en neki barmit elhiszek ezekrol a bogarakrol:)

    VálaszTörlés
  9. librarycat: koszonjuk a rank gondolast, mindig meghatodtom, mikor sokan orulnek, ha jo tortenik vagy amikor nem tortenik baj. regen a szuloket nem engedtek be a gyerekekkel egyutt a korhazba? az borzaszto nagy gonoszsag. mikor kimentem a korhazi szobabol nyilo vecere, Marcus mar akkor sikitva sirt, hogy hol vagyok...

    VálaszTörlés
  10. Örülök, hogy egy kicsit jobb a helyzet, remélem MArcus hamar hazajut!

    VálaszTörlés
  11. Molly: a 80-as évek elején eleve csak a szűkre szabott látogatási időben lehetett bent lenni a szülőnek (legalábbis a mi kis városunkban), de mivel aztán a fertőzőre kerültem, egy üvegfalon keresztül lehetett csak nézegetni engem. Azóta jóval gyerek- és emberbarátabbá vált ez a kórházakban.

    VálaszTörlés
  12. a diagnózis államtitok?

    VálaszTörlés
  13. a staph infection az egyfajta borelvaltozas, egy seb, vagas, horzsolas stb elfertozodik es ez a bakterium bekerul a szervezetbe. nekem van a karomon es a labamon is tobb helyen voros viszketo folt :-( akkor van nagy baj ha a veraramlatba is bekerul. ilyenkor jonnek pl a husevo bakteriumok stb... tegnap ejszaka alig aludtam total felidegesitettem magam hogy majd jol le kell vagni a labam, karom stb a a husevo bakterium miatt.... latod ilyenben hasonlitunk am egymasra. szedem a gyogyszert amit a doki felirt de eleg brutal a gyomorra. kivancsi vagyok Marcikanak milye van.

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.