péntek, február 26, 2016

"Nekem hideg nyállal kenik homlokom is" vol.453612789 aka TGIF

Mielőtt ezt írni kezdtem, próbáltam megtalálni egy postot, amiben Marcus hány a köhögéstől éjszaka és aztán együtt alszunk és neki hányásszaga van és horkol (azért kerestem a postot, merthogy mindez kísértetiesen ugyanígy történt az éjjel), de mégis ő a drága kisfiam és mindennél jobban szeretem ezen a világon és rákerestem arra a szóra, hogy 'hányás', de kábé ezer bejegyzés van a terhességi hányásomról (tényleg kéne könyvet írnom 'A hányás' címmel, szerintem hatalmas expert vagyok), úgyhogy nem állok neki keresni, meg megdöglök amúgy is, mert hát Marcus annyira köhögött éjjel, hogy már azon gondolkoztam, hogy a mentőket hívom (nagyon durva kopogós köhögést nyomott, két kopogás között hörögve fulladt), vidám éjszaka volt, az egyszer biztos, hú, kész vagyok teljesen, pedig mindenféle mást is akartam mondani, de sajnos leállt az agyműködésem, jojózik a szemem, elájulok, elpusztulok, kérem, kapcsolja ki

8 megjegyzés:

  1. Nem kruppos? Elég jellemzőnek tűnik ez az éjszakai köhögés és hányás. Legközelebb próbáld ki azt, hogy kinyitod az ablakot - most még elég jó hideg van éjszaka -, melegebb időben nyisd ki a mélyhűtő ajtaját és abból a hidegből lélegezzen kicsit, az jól szokta befolyásolni. Illetve a párásítás is jó.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hàt, hol kruppos, hol asztmàs a köhögése. Sajnos a gyógymódokról mindent tudok - lassan négy éve kínlódunk ezzel -, dd nem mindig hasznàlnak. A pàràsítàs a legjobb, de az ominózus éjszakàn épp elromlott a pàràsítónk (vicces volt, négykor nekiàlltam szerelni). A szteroidos kúpot kellett volna beadni, csak Marcus annyira retteg a kúptól, hogy azutàn hordhatnàm gyerekpszichológushoz.

      Törlés
  2. őszintén együtt érzek veled és nagyon drukkolok jó napokért és jó éjszakákért - noha tudom, hogy vajmi kevés az egzakt hatása - de hátha legalább egy kicsit használ

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, köszi, most szuper éjszakànk volt, kilenc óràt aludtunk, Marcus csak kicsit köhögött este - úgy tűnik megkönyörültek rajtam az istenek. Ma meg inhalàlunk órànként, a kedves gyerekorvosunktól kaptunk kölcsön egy inhalàlót.

      Törlés
  3. kúp: azt tapasztaltam, hogy fekve és a lábukat felhajtva jobban kiszolgáltatva érzik magukat és nagyobb az ellenállás, mint négykézláb, a fejüket lehajtva, a popsijukat égnek emelve - ezer éve nem kúpoztunk és tisztában vagyok a mindengyerekmás tétellel is - de hátha

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hàt, ez a vészkúp (még soha nem hasznàltuk), de ha muszàj lesz, kipróbàlom ezt a módszert.

      Törlés
    2. nekünk is volt, de végül mi sem használtuk soha (rectodelt, vagy mi? - anélkül útnak se indultunk soha - aztán lejárt vagy tíz évvel) - de lázcsillapító kúpot használtunk elég sokáig

      Törlés
    3. nekünk is volt, de végül mi sem használtuk soha (rectodelt, vagy mi? - anélkül útnak se indultunk soha - aztán lejárt vagy tíz évvel) - de lázcsillapító kúpot használtunk elég sokáig

      Törlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.