péntek, szeptember 25, 2009

ahogy a dolgok vannak

Azt hiszem futni azért is olyan nagyon jó, mert van benne valami heroikus, merugye mindig van egy pont, amikor úgy érzed azonnal összeesel, de persze futsz tovább, ekkor az endorfin a segítségedre siet és így bedrogozva hirtelen azt képzeled, hogy akár el is repülhetnél ha nagyon akarnál. Btw sokkal jobb a szívem mióta újra futok, a sport elméletileg a gyászra is jó, gyakorlatilag meg azt hiszem most kezdek kapcsolni és igazán gyászolni, szóval a pszichiáterek feldughatják a seggükbe a fél éves gyászperiódust, ugyan már.
(Btw gondolkodtatok már azon, hogy az is sznob aki a jó filmeket és jó zenéket szereti és az is, aki a rosszakat nem szereti? Ja, semmi, ez csak úgy eszembe jutott, ma posztmodern blogot írok, jóvanna)
Ma, a szokásos hajnali hirtelen ébredős-nem visszaalvós szeánszom alatt azon elmélkedtem, hogy milyen isteni szerencse, hogy eljöttem ide és nem fostam be a sok károgástól (jól fontold meg, egy hirtelen jött szerelem miatt mindent otthon hagyni, úristen, hát én a helyedben nem csinálnám), hogy milyen isteni szerencse, hogy ennyire egymásra találtunk az irtózatos idétlenségben és hogy milyen isteni szerencse, hogy ennek a lehetőségét tavaly augusztusban, pár órás beszélgetés után valahogy megéreztem.
Egyébként tudjátok hogy képzelem a poklot? Egy szobában, egy olyan olasz nyelvtankönyv fölé görnyedve, ami az összetett és visszaható személyes névmásokat gyakoroltatja, fúj. Az olaszok használhatnának végre egy normális (germán) nyelvet, ejnye.

6 megjegyzés:

  1. muszáj akkor most ide bekommentelnem, hogy mennyire büszke vagyok a futkározó nőkre (tudom, tudom, te már egy fél éve megmondtad, de csak most lettem annyira szent, hogy magam felé (is) hajoljon a kezem).

    VálaszTörlés
  2. ezt a nyelvtani, összetett és visszahajló személyes ökörséget ugye a szakmádból kifolyólag érted?
    és nem kell feltétlen a nyelvtanuláshoz??

    VálaszTörlés
  3. és igen: a pokolban nyelvtant kell magolni.

    VálaszTörlés
  4. rossz hírem van: a szavakat a nyelvtan tartja egybe, szóval nem árt megtanulni

    a futásról meg már vagy két éve papolok, hé

    VálaszTörlés
  5. jóvan, de kifejezetten nekem még csak egy fél éve. a másik a "vegyél macskát" volt, gondoltam inkább futok :)

    VálaszTörlés
  6. igen, tényleg jobb, ha befogadsz egyet és nem veszel;)
    (kutya is lehet amúgy)

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.