szerda, szeptember 09, 2009

és isten megteremté háború helyett a focimeccset

Tulajdonképpen iszonyú vicces, ha az ember egy focirajongóval él együtt: amíg én kilenctől a hálószobában szkájpon tanítottam, addig ő (a focirajongó) fennhangon hosszú monológokat adott elő helyzetekről, esélyekről és reményekről (az órám alatt végig azon gondolkodtam, hogy vajon kihez beszél), aztán amikor kimentem, az őrjöngés bizonyos jeleit véltem felfedezni a konyhában: egy féltve őrzött díszpárna hevert a konyha közepén...épp valami lesről dünnyög, megyek, meghallgatom.
Mégiscsak szomorú, ha a számunkra kedves férfi a tévé előtt magában beszél.

4 megjegyzés:

  1. kotelezo olvasmany:

    http://gorbe-sminktukor.blog.hu/2009/09/06/strategia_amikor_a_ferfi_vb_selejtezot_akar_nezni

    VálaszTörlés
  2. okéoké, de ez annyira fals megközelítése a nőknek (én pl rühellek shoppingolni, meg nem kapok sírógörcsöt ha szívem szottya nem állandóan velem foglalkozik), meg aztán tőlem annyi focimeccset néz a pasim amennyit akar, pont azt mondom, hogy tök vicces

    VálaszTörlés
  3. Az enyem is olasz és focimanias... szerintem ha foci van en akar fel is gyujthatnam magam... niente... de hat igy kell szeretni :-)))

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.