vasárnap, szeptember 06, 2009

blogger bloggernek farkasa vol.45257

Én igazából nem értem mire fel ez a nagy számonkérősdi: tavaly nem így gondoltad, nem ezt mondtad, nem ezt írtad, nem ezt érezted, hát az ember a véleményét nem változtatja meg csak úgy, még ilyet...
De most komolyan, mért is nem?
Tavaly még azt gondoltam, hogy szeretek tanítani, de most már érzem, hogy iszonyatosan belefáradtam az egészbe, tíz évet végigtanítottam, elég volt, hát istenem. Tavaly még azt mondtam, hogy imádom a padlizsánt, de túl sokat ettem belőle, ezért ma már rá sem bírok nézni. Tavaly még azt írtam, hogy soha többé nem fogok csókolózni, aztán most mást se csinálok. Tavalyelőtt még azt éreztem, hogy belepusztulok az egyedüllétbe, tavaly meg már kifejezetten élveztem és most meg mégis jobb együtt lenni azzal, akit szeretek.
Ha feltételezzük, hogy az ember életének egyetlen biztos pontja a változás, akkor ugyan hadd változtasson már mindenki véleményt, érzést, elképzelést, jövőképet, világképet, írásképet, stílust, ruhatárat, nemet és nevet.
Politikusoknak, közíróknak nyilván illik csínján bánni az ilyesmivel, merhogy ugye elvileg nem érzelmi alapon politizálunk és minél nagyobb a felelősségünk, annál következetesebbnek illik lennünk, például az Ovi féle én mindig is ezt mondtam rettenetesen fals, egy liberálisként nem tudtam hatalomra kerülni, ezér most az isten, haza, család-vonalon próbálkozom beismerő vallomás nekem sokkal szimpatikusabb volna, jójó, ilyen nyilván nem lesz, merhogy ezt a fasza kis társadalmi játszmát (azaz: a politikus a barátunk, aki segít nekünk, gondol ránk, képvisel minket) nem leplezhetjük le holmi beismerő vallomásokkal, az igazmondás amúgy is teljesen lenullázná ezt a hazugságokra felépített (szép új) világot; dehát igazából most nem is politikusban, hanem bloggerben gondolkodom, úgyhogy a változást, a változtatást (és ezek beismerését) általában hasznos és előremutató dolognak tartom; btw borzalmasan idegesít, hogy a legtöbb női blogger csak nagyon ritkán reflektál a világra és kizárólag a belső történéseket rögzíti, ejnye lányok, tessék kicsit kifele nézni, isten bizony egészségesebb mint a vég nélküli lélekboncolás.

12 megjegyzés:

  1. változás=túlélés
    A legtöbb női blogger meg talán a belső történéseivel reflektál a világra. Egyelőre. De majd biztosan megváltoznak. Egyszercsak.

    VálaszTörlés
  2. Ja, az kimaradt, hogy: tetszett ez a bejegyzés!

    VálaszTörlés
  3. Hínnye, azt hiszem, ezt én is megírtam, bár más formában. Ráadásul rá kellett jönnöm, hogy női blogger vagyok. Csak az a sok szőr ne lenne. :)
    http://www.sarok.org/users/birka/m_317305/

    VálaszTörlés
  4. politikat nem kevertem volna bee le

    VálaszTörlés
  5. pingwin: ezért van neked egy másik blogod. én egy csomó dologba belekeverem a politikát, mert foglalkoztat és mert nagyon érdekes megfigyelni az emberi természetet és viselkedést általa.

    ylla: nem, a világ történései legyenek valóban a világ történései, ne a lélek rezdülései a hormonok hatására

    birka: nekem nem úgy tűnik, mintha csak nyafognál a lelkedről, szóval ne aggódj:)

    VálaszTörlés
  6. azért tegyük hozzá, hogy a felkészületlen kifelé nézésnek megvan az az aranyos mellékhatása, hogy a női blogger, aki eddig lélek-izált, szembesül a férfilét farkasaival és meghasonlik. mint odakinn - izé, idekinn. be akar illeszkedni, aztán vagy "rühellt" ragadozó lesz némi identitászavarral, vagy visszabújik szélsebesen és jóval csalódottabban a jólismert és uralt világába, ahol aztán el is dobja a kulcsot.

    VálaszTörlés
  7. "a női blogger, aki eddig lélek-izált, szembesül a férfilét farkasaival és meghasonlik. mint odakinn - izé, idekinn. be akar illeszkedni, aztán vagy "rühellt" ragadozó lesz némi identitászavarral, vagy visszabújik szélsebesen és jóval csalódottabban a jólismert és uralt világába, ahol aztán el is dobja a kulcsot."

    szerintem nem feltétlen, de én idealista vagyok

    VálaszTörlés
  8. Igen! És van amikor nekem már másnap más a véleményem valamiről, amit előtte elleneztem vagy szerettem vagy nem, csak mert aludtam rá egyet! :o)

    Az, hogy a női bloggerek nem írnak a politikáról nem jelenti, hogy nem érdekli őket. Én pl. csak óvatos vagyok és nem szeretem a negatív kritkát. :o)

    VálaszTörlés
  9. én nem azt mondtam, hogy feltétlen politizálni kell. lehet beszélni tudományról, művészetekről, filmekről, könyvekről, munkáról, az emberevő szomszéd bácsiról...a világ olyan izgalmas hely, a nők meg folyton csak befelé figyelnek (nem kevés problémát okozva ezzel saját maguknak)

    VálaszTörlés
  10. btw a blogger sosem fog mindenkinek tetszeni, állni kell a sarat

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.