vasárnap, szeptember 13, 2009

helyzetjelentés

Csodás fényképeket csinálhatnék az itteni nyugdíjasokról ha nem iszonyodnék a digitális fényképezőgéptől, íme néhány a sok remek téma közül: száztíz évesnek látszó néni vadul a volán mögött, száztizenöt évesnek látszó néni bukósisakban baktat át az úton, hullaszállító visz el a házból egy nyilván nagyon öreg nemtomkit, biztoshogynyolcvanfölötti bácsik és nénik kártyáznak a tengerparton, ilyesmik, be kell illeszkednem, haladnom kell a korral, modernizálódni, digitalizálódni, akarok képet bukósisakos néniről és kész.
Reggel azt hittem, hogy a mai förtelmes nap lesz, az anyámról álmodtam, végigéltem a betegségét újra, nagyon szomorúan ébredtem, de aztán szerencsére elmentünk bakelitlemeztúró partiba, majd egész délután a tengerben pancsikoltunk, este pedig vallott a régi-új tanítványom (még soha nem mentem vissza egy régi tanáromhoz se), illetve röviden megfogalmaztam aggasztóan egyszerű és elveimnek igencsak ellentmondó életfilozófiámat(?) (két dolog érdekel: a cica meg a fasz).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.