szombat, szeptember 12, 2009

Gomb Benjámin (dögunalmas) élete

Szerintem tök jó mesecím lenne, meg a gyerekek biztos örülnének egy ilyen (különös) sztorinak.
Felnőttként viszont egy ilyen sztori sajnos rettenetesen lassúnak és hamisnak tűnik, nem, kedves gyerekek, a szerelem nem örök, az elmúlás fájdalmát és elkerülhetetlenségét meg be lehet mutatni másfél órában is, volt már rá példa.
Szeretem egyébként, amikor egy amúgy szexisnek kikiáltott színészt (itt most Brad Pitt, de volt például a Charlize Theronos borzalom is) ocsmányra maszkíroznak, majd ünneplik a filmben nyújtott fantasztikus színészi teljesítményét, mer a maszkmester ügyes volt (ami persze sokszor szintén megkérdőjelezhető).
Az előbb le akartam írni, hogy David Finchertől azért többet várunk, de újra átgondoltam és rájöttem, hogy ő hatásvadászatban és kasszasikerben utazik, szóval nem, nem várunk többet; jó iparos nem jó filmet, hanem sok pénzt csinál miközben tetteti a nagy mondanivalót, ügyes, fogadja őszinte gratulációimat.

9 megjegyzés:

  1. mr button elete engem sem kapott el ugy, mint a vilag nagyobbik tobbseget - egyszeruen nem ereztem azt, hogy en ezt a csavot megkedveltem. egy lelektelen fasz volt, aki ugyanazzal a lecsuszott felvigyorral csoszogott at az egesz eleten. se egy siras, se egy kurvaistenit asztalrabaszas, uvoltes, fetrengverohoges, semmi. pedig van ott am potanya halaltol kezdve tengeri csataban elhullo bajtarson at unatkozo 40-es valo tuzkeresztsegen ateses, aztan megis, benjinek tokmindegy.

    hat a kurva anyjat, tenyleg, meg finchernek is, mert ilyen konnyen ennyi penzt meg nem szedtek ossze, szerintem :D

    viszont molly, ne kezdd te is ... a fight clubtol anno mindenki hasraesett (en hasra nem estem, mert neha szajbaragosnak es picit brutalnak ereztem, de az otlet valoban tetszett), eltelik 5 ev es utana meg mar olcson pukkaszt es mar uncsi es kulonben is csak szarpasszirozo szakmernok, mindig is az volt, csak ugyesen eladta, mint warhol, ezert jar a bonuszpont ... (most nem csak fincher, hanem ugy altalaban). ne legyen mar ebbol a jo kis blogbol megmondom a kulturat masodeves bolcseszszakos kocablogger lanyka eszmefuttatasgyujtemenye, mert elsirom magam :D

    de most komolyan, van olyan film, ami nektek marcival tetszett? :D

    nezzetek meg a 9-t. az egesz mozi fintorgott a vegen, a fel terem kiment kozben, en meg imadtam minden percet.

    VálaszTörlés
  2. 1, természetesen megmondok mindent amit gondolok (és őszintén szólva nem nagyon szoktam azon gondolkodni, hogy ki mennyire bölcsészez le a véleményemért), ráadásul mindig ebben a stílusban kritizáltam egy csomó filmet itt a blogon, tehát nem értem, hogy mi a baj,ha eddig nem volt semmi.
    2, én nagyon kritikus vagyok (nemcsak filmügyileg, hanem minden téren),emiatt sokan utálnak, dehát mit lehet tenni. szegény marcit nem érdemes egy kalap alá venni velem - ő eleve keblére öleli az emberiséget -, nem is értem miért teszed, hiszen ő is folyamatosan ostoroz a kemény véleményem miatt.
    és valóban, kevés film tetszik nekem úgy igazán, de valljuk be, hogy ahhoz képest, hogy mennyi filmet csinálnak, valóban kevés jó film van, de bármennyire is meglepő, azért szerintem is léteznek ilyenek:)
    3, én szerettem a fight clubot meg a hetediket is, csak helyiértékükön kell őket kezelni: szórakoztató, ügyes iparosmunkák(a fight club jó nagy blöff, de ügyes, vicces, tele van jó dumával, stb), de nincs bennük sokkal több. és szerintem az igazán jó filmet az különbözteti meg az ügyes iparosmunkától, hogy van benne valami többlet (ami nyilván mindenkinek más és más).

    na asszem mindenre megfeleltem

    VálaszTörlés
  3. felre ne erts, draga sogorasszony, dehogy kiritzalom a blogod :D csak feltunt, hogy tenyleg sok film megkapja a magaet. es igazad van, rengeteg a szar. de hat ha ti beultok a tiszta oscarnyalizas slumdog millionaire-re (mellesleg en azon kevesek egyike vagyok, aki szerint mar a trainspotting is botranyosan tragya volt) meg egyebekre, akkor alapvetoen nem sok jora szamithattok, szerintem :)

    VálaszTörlés
  4. nade te meg engem ne érts félre és nyugodtan kritizálj, szerintem a kritika fontos és építő dolog.
    ami a szar filmeket illeti: muszáj őket megnézni, merhogy csak úgy illik fikázni valamit, ha jól ismered, nemde?

    (na a trainspottingot én speciel szerettem)

    VálaszTörlés
  5. ja, marci morgós megjegyzése:
    "nem is ültünk be a slumdog millionaire-re, hanem itthon néztük meg dvd-n"

    gondoltam ez így pontos:)

    VálaszTörlés
  6. sztem a slumdog es a trainspotting is jo

    benjamin eletebol meg ki lehetett volna hozni jo dolgot is, de sajnos nem sikerult

    kritika <> fikazas

    VálaszTörlés
  7. Nekem nagyon tetszett ez a film mikor láttam. Emlékszem rá, hogy utána vagy két napig a fejemben volt. De... hm... hát tényleg hatásvadász. Most, hogy újra eszembe jutott, már nem váltott ki belőlem semmilyen érzelmet.

    VálaszTörlés
  8. Na, ezt én nem mertem megírni, mert az egyik olvasóm az egekbe dicsérte. Én hülye meg meg is néztem (szerencsére csak itthon, mint a gettomiljomost is). A transizét direkt nem néztem meg, mert a beharangozó alpján egyértelműnek vettem, hogy szánalmas alakokról szól azok meg vannak a környezetemben is elegen. :o)

    Nekem a Mementó tetszett, mert annak minden irányból volt értelme. :o) De ez a fordítva öregedős, világtól elrugaszkodott fura Angol beteg (az jobban bemutatta a halálig tartó szerelmet és sokkal hepiendebb volt!) :o)

    VálaszTörlés
  9. A fura angolbeteget a BB különös életére értettem, mert az igazi Angol beteg tetszett.

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.