vasárnap, augusztus 31, 2008

helyzetjelentés

Ezt most így nem nagyon értem. Mármint hogy mér nem lehet, azt. Hát hosszú vörös hálóingben esküvőre menni. Meg abroncsos szoknyában mákos gubát enni. Ha lenne abroncsos szoknyám, lenne fűzőm is, abban tartanám a magnumomat. Nem, nem is, inkább a kalasnyikovomat, kalasnyikov, milyen szép név, így hívják majd a fiamat, nem, nem lesz fiam, rossz lenne neki, mer azt hallaná a mamától, hogy a tej az nem tej, hanem mondjuk tudathasadás és akkor összezavarodna szegény, persze lenne sok móka, kacagás, ma kirúgott a német tanárom, gyerekek, szakított velem, hát milyen világban élünk mi, ej, súlyos hiánybetegségem van, Linda, you sound terrible, megfagy és elég, nekem ez nem megy, nekem ez jól megy, nekem ez megy. Ez(t) nekem (nem).

2 megjegyzés:

  1. háháhá.
    bármit lehet. vannak a nem szabad, a csúnyán néznek rád, meg a túl macerás dolgok. de lehet.

    ezt is. neked.
    (de jól elvagyok. lehet?)

    VálaszTörlés
  2. bármit lehet de illik inkább nem:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.