kedd, augusztus 12, 2008

"Macskával álmodni általában kedvezőtlen előjel, jelezhet hűtlenséget, árulást vagy valamilyen szerencsétlenséget."

Álmomban a Fehér Házban szónokoltam a macskákról.
Kidülledt szemmel ordítottam, hogy a macskák nem félelmetes, önző, kiszámíthatatlan, vadul karmoló ostoba és kegyetlen lények, hanem izgalmasan autonóm, különlegesen szép és okos teremtmények.
Gyújtó hangú beszédemet sajnos megszakította az ébresztő - ha nem ébresztem magam, átalszom az egész napot -, Fanni a mellkasomra ugrott és ordító dorombolással követelte a reggelit.

7 megjegyzés:

  1. és izé, már meg ne haragudj, de ezekből a dolgokból pontosan mi az, ami nem jött be?

    VálaszTörlés
  2. a hülye magányos tart macskát, vagy a macska tesz hülye magányossá? ha eldől, aszerint cselekszem majd.

    VálaszTörlés
  3. szerintem a macskamán tart macskát, a pótcselekvők meg pótcselekszenek. én speciel épp egy kapcsolat kellős közepén lettem macskaimádó.
    (btw ritkán aposztrofálom magam hülye magányosként...)

    VálaszTörlés
  4. "de ezekből a dolgokból pontosan mi az, ami nem jött be?"


    nem értem a kérdést.

    VálaszTörlés
  5. speciel velem is pont így esett. mégis elgondolkodtat, miért a kövér ördögöt védem 7 éve az emberrel szemben.
    na, a csípős megjegyzéseket meg miért így kezeled? stílusodból azt hinném, nem okoz gondot.

    VálaszTörlés
  6. Arra gondoltam, hogy volt már minden az életedben, hűtlenség, árulás, szerencsétlenség, szóval az álmofejtés igaz is lehet.
    Mondjuk közben rájöttem, hogy a macskát véded, nem pedig azt az álláspontot támadod, hogy macskával álmodni szar ügy.

    namostezígy bonyolult lett, de értsed, meg vágj a fejemre, hogy kussoljak.

    VálaszTörlés
  7. kövér ördög:D
    a humorom a hisztériás szintemtől függően változó és sosem lehet tudni, épp mi a helyzet, igen, ez elég szomorú, nem, nem kell beszólni:D
    amúgy meg elevenembe vágtál: mindig vadul rávetem magam erre a "macskát csak pótcselekvésből tartunk" témára, mert iszonyúan idegesít, hogy semmi nem lehet az, ami: nem szerethetem a macskát csak úgy, nem, nyilván magányos vagyok és azért van macskám...na megyek is baráti macskákat etetni:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.