vasárnap, augusztus 10, 2008

http://velvet.hu/celeb/albrt080808/

Valaki azonnal magyarázza el nekem, hogy az Albert Györgyi-féle elképesztően kiégett, tönkrement, exhibicionista, félreélt, mániás, hisztérikus, evési zavaros, alkoholista és nyilvánvalóan kapcsolatfüggő nők hogy a fenébe tudnak újra meg újra meg újra férjhez menni?
Merugye van ez a tényleg rémisztően beteg típus, akinek törvényszerűen magányosan kéne tengetnie napjait, aki egy kicsit sem szép vagy vonzó vagy fiatal - úgy értem az még mindig lehetne magyarázat, hogy hát bolond szegény, de olyan jó nő - és mégis, ő valahogy mindig felmutat valami férfit és körbehordozza mint a véres kardot, mondjuk nem is csodálom, hogy muszáj az összes pasijáról mindenhol beszélnie: szerintem fantasztikus teljesítmény egy ilyen nőtől, hogy képes férfiakat anyakönyvvezető elé cibálni: merhogy ő ugye klasszikusan az a fajta, aki elől menekül egy egészséges férfi.
Az ugye lehetne magyarázat, hogy a férfiak az oldalán hasonlóan sérültek, de nekem az a tapasztalatom, hogy a hasonlóan sérült férfiak aggasztóan egészséges nőket választanak kiegyensúlyozóként és persze abszolút jogosan, szóval.

5 megjegyzés:

  1. szerintem aki elveszi őt feleségül, az valószínűleg még nála is betegebb, így AGY rá kiegyensúlyozóan hat.
    Vagy pedig csak remekül szop.
    (bocs)

    VálaszTörlés
  2. Közben azért elolvastam a cikket is, nem lesz ebből házasság sose, amúgy sem fog sokáig tartani, de arra jó volt, hogy legyen róla cikk, hiszen szegény györgyit már majdnem elfelejtettük, hogy mennyire depressziós és alkoholista. Mondjuk azt feltételezem, hogy ez utóbbi dolog a kapcsolat alapja.

    VálaszTörlés
  3. ha nem is lesz belőle semmi, már négyszer (? úgy emlékszem) elvették...
    a jó szopás azért már mégsem lehet egy hosszútávú kapcsolat alapja, ha ráadásul alkoholizmussal, depresszióval és egyéb kellemetlenséágekkel is társul...vagy hát mittomén, én idealista vagyok ugye

    VálaszTörlés
  4. öö, pesszimista idealista?

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.