hétfő, augusztus 11, 2008

zsidós bajszos

Dével megnéztük a bajszos nőket (Karamell, de én csak így emlegettem mindig) és már megint jobbra-balra dőltünk a dögunalomtól, énnemtom, mostanában mi vagyunk túl kritikusak, vagy borzalmasan rosszak a filmek?
Dé szerint - én sosem tervezek előre, meglehet, hogy addigra katatón depresszióba hullok - hétvégén elmegyünk a Holocaust múzeumba - mostanában nem lágerekbe járunk, szegények vagyunk -, ahova Dé az én kultúra utalványaimmal óhajt bejutni, amiket csak Holocaust utalványokként emleget.
Simán lehetne most valami csinos kis összeesküvés-elméletet rittyenteni ebből, szeretem az ilyent: amerikai multi pénzeli a Holocaust múzeum látogatóit, vagy tudjátok, valami ilyen borzongatóan jó kis sztorira gondoltam. Á nem, nem az igazi, mer nem szerepel benne, hogy zsidó, nem is tudom, úgy elbizonytalanodtam, hiába, nyáron nem vagyok hardcore...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.