péntek, augusztus 22, 2008

http://sportgeza.hu/2008/peking/a_leukemia_utan_az_ellenfeleket_is_legyozte/

Szólítsatok ezentúl csak influenzás Mollynak, pár éve nagyon vacakul voltam, bár tény, az influenza nem annyira királyul démonizált cucc mint a rák, ergya vagyok, én mindig mondtam, bár nekem van mitralis prolapsus szindrómám, nektek meg nincs, bibí.
És az milyenmár, hogy mikor felhívom a szülőket, akkor ők összevesznek az anyám tünetein - nincsenek is memóriazavaraim, hogy mondhatsz ilyet -, én meg rémülten lerakom a telefont és elmegyek a klotyóba sírni.

3 megjegyzés:

  1. szignifikáns mitrális regurgitációd van, vagy csak akcidentális hallgatózási leleted?

    VálaszTörlés
  2. nemtom, utoljára kábé tíz éve produkáltam egy szar ekg-t (azóta nem nézettem meg a szívemet) és néha pocsékul vagyok, bár a béta blokkolómat szinte sose szedem, merhogy az olyan snassz...

    VálaszTörlés
  3. (de én úgy döntöttem, hogy tök egészséges vagyok, szóval nincs nyúlós szívzörejem:))

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.