hétfő, augusztus 18, 2008

"I should get expensive help"

Engem ugye mindig mindenki nagyon szeretett diagnosztizálni, sorra kaptam a stigmákat, hogyaszongya depressziós, hisztériás, borderline, merugye aki este lefekszik és kedves meg melegszívű és elfogadó és csacsog meg csivitel, de reggelre kelve néma, hisztériás, utálatos, elviselhetetlen mogorva némber, az nem, nem, nem lehet normális, az ilyen egyszerre szeret és utál bennünket, meg néha dührohamot kap mer nem találja a kulcsot, utána meg sír, hogy ő egy szerencsétlen lúzer mer sose találja a kulcsot és mindig mindent elhagy és ezért neki meg kell azonnal halnia, aztán meg azon vihog, hogy ez borzasztó, na, az ilyen az meg végképp nagyon beteg.
Pedig lássuk be azért, hogy van egyszerűbb magyarázat is erre a viselkedésre: az ilyen ember esetleg csak egy elkényeztetett, beképzelt, hisztériás majom, aki ráadásul túl gyakran menstruál; oké, a borderline nekem is jobban tetszik, olyan, mint valami fasza foglalkozás, legyen mondjuk key-account borderline, vagy ilyesmire gondoltam.

5 megjegyzés:

  1. nem értem, miért akarnak megfejteni, sztem nincs veled semmi komoly gond.
    max túl sokat menstruálsz

    VálaszTörlés
  2. irjál valami kedves melegszívű elfogadó csacsivitelőst mostmár. a néma hisztériás utálatos elviselhetetlen mogorva némbert már ismerjük.

    VálaszTörlés
  3. Mert az ostobák mindenre magyarázatot keresnek. Gondolom azt hiszik ez a tudás, vagy ez a tudás alapja; nevet adni a dolgoknak és akkor már bele lehet rakni valami kis dobozba vagy fiókba, és jajdejó, vagy valami ilyesmi.
    Megérteni meg sem próbálják, és ez a fun része a dolognak :))) (Upsz! Vigyor...)

    VálaszTörlés
  4. én egy kedves, melegszívű lány vagyok és már nem viselek partedlit a családi ebédeken. nemtom, asszem ez volt boxos reglapomon is, szeretem, passzol. szoktam én mindig csivitelni meg hangicsálni, csak nem veszitek észre, nohát.

    VálaszTörlés
  5. mert darafelfújttal van teletömve a fülünk.

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.