csütörtök, augusztus 14, 2008

Sziget 2008

Egyedül táncolok. Mindig egyedül táncolok, na takarodj. Nem, tényleg nem táncolok senkivel. Egyedül táncolok. Nem inni jó. Inni nem jó. Egyedül táncolok. Mindig egyedül táncolok. Alanis segge nagy. Az én seggem is nagy. Mindenkinek nagy a segge. Alanis uncsi. Én is uncsi vagyok. Naná, hogy mindenki uncsi. Veszekszem. Veszekszünk. Veszekednek. Ordítunk az amerikai konyha előtt. Mindenki részeg. Celeb hajam van. Az egyik fotón úgy nézek ki mint Drakula gróf és egy feka popsztár eltitkolt gyermeke. Egyedül táncolok. Mondtam már, hogy mindig egyedül táncolok. Iszom. Á, nem iszom. De, iszom. A szigetet máshogy kibírni nem lehet. De, de, lehet. 96-ban egy hetet végigcsináltam pia nélkül, a második napon nyolc órán át a bungee jumpingolókat bámultam. Sírunk. Sírnak. Sír. Mindenki sír. Nagyopera, dráma, hisztéria, halál. Mindenki részeg. Remek ez a sziget, én mondom gyerekek. Lehet, hogy végül egyedül maradok, de én akarom így. Pasizni kéne. Szerelmesnek lenni. Kefélni, tekerni, dugni. Mindenki volt már szerelmes, még Derrick is. Na menjünk haza gyorsan.
Nem inni jó.

3 megjegyzés:

  1. kimész hétvégén is?
    nézz wiwet és küldd el vhogy te is a tiédet! :)

    VálaszTörlés
  2. Kíváncsi vagyok, holnap reggel mit akarok mondani. Biztos vmi hasonlót (különös tekintetettel az uccsó pár mondatra)

    VálaszTörlés
  3. nem, én többet nem megyek, pont elég egy este (túl sok) és különben is piszok drága. oké, én mondjuk elszoktam a vadulástól, kikészítenek az ilyen esték.

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.