hétfő, március 11, 2013

"We walked 'round Leicester Square and sat through being there and every moment of it, I replay"

Amikor a toronynál sétálunk, mindig ezer japán turista akar a gyerekekkel fotózkodni, vagy simán csak egy képért könyörögnek a menekülő és szégyenlős Marcusnak vagy Lénának.
Amikor Londonban laktam és sokat sétáltam (az esőben, mert pénzem nem volt, hogy beüljek bárhová), a Leicester Square- en lévő vidámparknál mindig japán turisták fotózták az aranyszínű ringlispílt, úgyhogy annak idején megállapítottam magamban, hogy nyilvánvalóan nagyon vonzódnak a csillogó dolgokhoz. Meglep, hogy az európai gyerekekre pont ennyire beizgulnak...
És most a Leicester Square miatt meg kell hallgatnotok a leglondonabb zenét.*





* én mindig is szerettem az Everything but the Girlt, de mosmár különösen érdekelnek: a zenekar két tagjának ugyanis ikrei vannak.