csütörtök, október 02, 2008

6, azaz h_a_t

Valamelyik nap azt álmodtam, hogy van egy nálam húsz évvel idősebb unokám, ma éjszaka meg valami szarvas volt a rokonom, igen, asszem a családommal kapcsolatban van némi szoronganivalóm.
Btw az egyik tanítványom macskáját Guminak hívják, tulajdonképpen csak ezt akartam most hirtelen mondani és tulajdonképpen már tegnap este is ezt szerettem volna, csak elragadott a pátosz meg a tragédia heve, sej, kedvesek vagytok hogy olvastok, mosmitnéztek, tényleg, jóvanmár, nem mindig vagyok ám utálatos hülyepicsa.

6 megjegyzés:

  1. Vagy eljött belőled az ősi éned, hisz mindannyian a csodaszarvas leszármazottai vagyunk.

    VálaszTörlés
  2. bizony és én most akkor visszaemlékeztem az ősemlékezetemmel,bibí

    VálaszTörlés
  3. de menőőőő vagy, lehetek a barátod? :)

    VálaszTörlés
  4. előbb mutasd szépen a családfádat gyermekem

    VálaszTörlés
  5. pff, én? Már a Bibliában is bárányt áldoznak, szóval eléggé magas az a fa

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.