péntek, október 03, 2008

"this is one of those days"

krumplifőzelékre kubu, tudsz élni ejha, reggel arra ébredtem, hogy csönget a tanítványom, az ébresztőm megöl engem, megmostam a fogam miközben dolgozatot írt, a dolgozat remek dolog, profi is, időigényes is, mindig meg tudom magyarázni mire kell, a bölcsészkaron magyarázni tanítanak, cum laude magyarázkodó, örök félelmem volt ez, hát most megtörtént: tanítvány ajtóban, én ágyban, tgif, a metrón hangosan felröhögtem, mer eszembe jutott dé, ahogy aszongya a holocaustra, hogy holo, a holo utalványaid, alig bírtam abbahagyni a vihogást, egyedül vihogok, mosmér, úgyis mindig lebolondoztok, tessék, örüljetek, ez a zsidó téma most valamiért, mióta a nagyon emberemnek visszatért a maga Frau Lippoldja, azóta megin nem szoktam fésülködni, hagyom eluralkodni a hajam, I approve your request for three months, fáj a szuperegóm, szúr, fejlődik, nő, túl sok mostanában a nemakaroktalálkozniveled meg a gondolkodjazonhogymiértmondomezt, bűntudattal parádézni, krumplifőzelékre kubu, tudsz élni ejha.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.