csütörtök, október 30, 2008

szomorú vagyok

16 megjegyzés:

  1. ez a bejegyzés szerintem mindig blogger életében eljön egyszer

    VálaszTörlés
  2. sokszor volt már, nem figyelsz

    btw neved?

    VálaszTörlés
  3. Deathbell

    Szomorúnak lenni azt is jelentheti hogy élsz,ha fáj akkor élsz...értem én,azt hiszem,értem én..Molly Molly,tudod te ezt..

    VálaszTörlés
  4. mér nem hívnak inkább budó ágostonnak?

    VálaszTörlés
  5. Deathbell

    Mert az Ágoston az fiú név,én meg lány vagyok és neurotikus és az valahogy mégsem én lennék,de most se tudom mi az én,úgyhogy hívhatnának úgyis,vagy inkább mégse..

    VálaszTörlés
  6. na és akkor? a neurózisnál sokkal izgalmasabbb a többes személyiség, kedves ágoston.

    VálaszTörlés
  7. Deathbell

    Ha neked így jobb Molly..legyen..
    Szivesen olvaslak mindig,most is.
    Lehetne százszor is rosszabb de jobb is,a blogoddal ojbb nekem..én mondom felebarátom ez mocskos élet..és most 2 miatyánk ha volnál valahol ..
    :D!!
    Boldog szomorúságért gyere velem tüntetni!

    VálaszTörlés
  8. namár, nyughatol.
    kéred a mantrámat? tudod: "akkor is jó, amikor nem". neked adom, mondjuk nem bánnám azér ha fizetnél érte:D

    VálaszTörlés
  9. Deathbell

    Köszi a mantrát,de én inkább az átkaimat mormolom hátha így vetkőzhetőek le,hiszek ebben,hiszek vagy nem hiszek ..:D!!Meg ingyen is van:D!!
    Jó mikor nevetgélsz,az is mikor nem:D!
    Bazi régen olvaslak már.

    VálaszTörlés
  10. átkokat mormolni fárasztó.
    na és mit tudtál meg a bazi hosszú idő alatt?

    VálaszTörlés
  11. Deathbell

    Semmit és sokmindent,azt hiszem..Csak eddig nem írtam,hogy miért nem fogalmam sincs..
    Napi szinten fusztrálóan katartikus bejegyzések és ilyemik és néha könnyesre röhögtem magam,néha meg arról inkább nem beszélek..
    Fannit szeretem,talán mert hugyos:D!

    VálaszTörlés
  12. bocsánat pont utána olvastam a névteleneket leszidó postot, töredelmesen bevallom, fildi vagyok

    és attól h máskor is írtad, arra értettem, h mindenki ír ilyeneket időnként
    csak valószínűleg nem sikerült emberien kifejezni magamat

    VálaszTörlés
  13. jajmár...nem kell azt szégyellni ha az ember budó ágoston, ejnye:D

    VálaszTörlés
  14. Deathbell

    Nem küzdök továbbiakban identitásomért,de ez utószor még elmondom nem vagyok ágoston.
    De mindegy..:D!
    Blogolok tegnap óta én is.Keress és találsz vagy ne és megtalálnak téged.Pusszantás neked is Fanninak is még utoljára mert hétvégén kómáig rongyolódom életem örmének abszolút ünneplése közepette..

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.