vasárnap, október 05, 2008

három, ami mosmár kurva gyorsan legyen kettő, nem vagyok türelmes, nem vagyok, nem

ne a karafiáthot, könyörgök ne, van nekünk lovasink, tegyél le, tegyél le, tegyél le, aztán van az is, hogy az elbaszott kapcsolatainkból, a nyugalmas kapcsolatainkból, vicceltem elég volt tegyél le, a szép kapcsolatainkból na meg persze a fölösleges kapcsolatainkból barátságokat varázsolunk, háromszor kimaradsz a dobásból, mer kihajoltál, igen, ott, ne bántsatok, én nem akarom, szíveket törünk, köcsögök vagyunk, ne röhögj, ez nem vicces, neked például zsidó szád van, gyerekek, háromszor festi be a haját kend lúdas matyi, szép vagy, fiatal vagy, van némi eszed is, hát mit bőgsz, az anyámnak szexi hajat vágtam ma, hát, ez ilyen sportos, sportosnak hívom, mer nem mondhatom mégse hogy ronda, ne nevess, megváglak, ne nevess, nevetünk sokat-parti, na az volt otthon, gyere, borotváld meg a nyakát, gyere, van némi eszed is, végigbőgöd a fiatalságod, hát mit sírsz mindig, sokat keres, van némi eszed is, van az úgy, hogy az ember bolond, én mindig mondtam, képzeljétek, csipogott a hasam jordániában, londonban, a holocaust múzeumban, van velem valami, gyerekek, nem, nem, nem, nem jól van ez így, hogy menjen tovább az élet, túlélni kell, legyen neked végre jó, gyerekek, nincs viccesebb annál, mint amikor valakivel valaha dugtál és a "hogyvagyjólvagyok" méljének a katarzisa üdv, édesjóistenembazmegerősenomg, ((itt senki nincsen úgy, ahogy te itt nekem)), ez egy rettentő szar post, kedvvel írni nem kell félnetek, nem (jól) írni nem jó, kiálts rám s én.







update: igazságtalan, hogy bármit csinálok a hajammal, fekete lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.