szerda, október 08, 2008

helyzetjelentés

gyerekekgyerekek, az emberek ki vannak éhezve a tébolyra, én mondom nektek, barátkoznak velem, érthetetlen, ma szembejött a móriczon egy százötven magas kattant kölök, megállt előttem, rám mutatott és azt mondta heló, téged ismerlek, nem szeretem az ilyen rámolvasós őrülteket, a transzcendens ilyenkor megjelenik, ezek tudnak rólam valamit, acéllappal a fejükben idegen lényekkel kommunikálnak, persze nyilván csak látomás volt, megin nem aludtam semmit, szegény tanítványomat félholtan instruáltam, gonosz voltam és hisztérikus, nyilván ezt szereti, meg tudom ám magyarázni a coldplay-t (mindent meg tudok magyarázni), chris martin-nak csudaszép orra van, mocskosul álmos vagyok, nem férek a bőrömbe, sírok, nevetek, sötét verem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.