hétfő, október 27, 2008

"Well cmon"

akartam egy olyant, hogy legyen nekem, igen, azér hogy legyen, mer nekem minden jár, mer én úgy járkálok a világban mintha bármit megtehetnék, you know, én nem hiszem, hogy ez baj, vagy ha baj, hát legyen, vállalom, állok elébe, bátorságpróba, ehhe, igazságtalanok vagytok ej, szóval akartam egy ilyen elmagyarázósat, hogy "azért mert", aztán persze gyorsan rájöttem, hogy az ilyen azértmertek nem játszanak, suták, ostobácskák, olyanok mint egy kontextus nélküli fénykép, halottak, érdektelenek, mozdulatlanok, elvész a lényegük nekik, merhogy nem megbeszélhető, nem előadható, nem interpretálható leginkább így rondán mondva, hogy összetalálkozunk a metrón, a duna parton, az utcán, a zebránál, a fürdőszobában, az ágyban, egy bulin, egy kocsmában, összeütközünk majdhogynem, egymásba mászunk egészen, egy tányérból eszünk, kacsintunk, szemezünk, nevetünk, hogy van neki az a nézése, ahogy rátekeredek, hogy van nekem az a nézésem, ahogy rátekeredek, meg a felidézős, hogy és akkor így ültél, úgy néztél, így néztem, úgy néztünk, néztél, néztelek, ezt írtad, azt mondtad, úgy gondoltad, nem hitted, nem hittem, elhittük, elmentél, elmentem, elmentünk, elmegyünk, de tényleg nem mertem elküldeni, és tényleg nem merted elküldeni?, elküldted, elküldtem, de te nem, nem hiszem, nemár, de igen, mi igen, nem, én akartam, te (nem) akarta(m)(d), te akartad, te írtál, én írtam, felszedtelek, nanemár, egyértelműség, ráció, irráció, a szagod, a szemed, mollyblúm, nem vagyok molliblúm, ki az a molliblúm, jó együnk, csak kicsit csókolózzunk még előtte, jó, menjünk, csak kicsit csókolózzunk még előtte, jó, szálljunk le, csak kicsit csókolózzunk még előtte, jó, zuhanyozz, csak kicsit csókolózzunk még előtte, jó, aludjunk, csak kicsit csókolózzunk még előtte, jójójó, nekem jó, neked jó, nekünk jó, jó, jó, _j_ó_ and now im ready to close my eyes, and now im ready to close my mind, and now im ready to feel your hand, and lose my heart on the burning sands, and now i wanna be your dog, now i wanna be your dog.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.