hétfő, szeptember 22, 2008

"Előre, Illéri, előre!"

(El vagyok veszve, azt hiszem.)

Ma: Na és hogy megy a fordítás? Befejezted már?
Mo: Á, nem bírtam sokáig tegnap, abbahagytam mikor arról volt szó, hogy ne dugjunk a főnökkel.
Ma: Ilyenek vannak benne? Hihetetlen, hogy mindig lenyúlod a legjobb melókat.
Mo: Te most miről fordítasz?
Ma: Csapágyakról.

Figyeljetek már, három hét az most komolyan huszonegy nap? Nem lehetne valahogy megegyezni, kérvényezni, fellebbezni, betiltani, leváltani, megváltoztatni, agyonlőni, átvariálni, hogy mondjuk három hét legyen egy nap vagy mittomén, oké, nem leszek telhetetlen, legyen, ööö, kettő, najóvan.
Az úgy volt egyébként, hogy tegnap a Másik Bolond (ami ugye MB, oh yeah), a Drogom, aki a Dílerem is egyben, igenigen, magát adagolja mosmitnéztek, pálinkakúrára utasított és én, mivel kedves, rendes, decens lány vagyok, meghát ugye a DrogDíleremnek engedelmeskednem kell, ittam is szó nélkül, hajnalban meg elmentem futni, a bacik halottak, elmúltak, az élet szép, tenéked magyarázzam?, bár kétségtelen, hogy a futócipőm kicsit szégyellte magát mer nem eleget, rossz ritmusban, nade.
Figyeljetek már, három hét az most komolyan huszonegy nap? Nem lehetne valahogy megegyezni, kérvényezni, fellebbezni, betiltani, leváltani, megváltoztatni, agyonlőni, átvariálni, hogy mondjuk három hét legyen egy nap vagy mittomén, oké, nem leszek telhetetlen, legyen, ööö, kettő, najóvan.
Gyerekek, ha befejeztem a "ne dugjunk a főnökkel"-fordítást, akkor tolhatom ezerrel a posztmodern filmet, M aszonta tegnap, hogy a posztmodern filmről csak csatakrészegen olvashatok, merhogy ilyent nyilván nem csinál az ember csak úgy, józanul, pedig, btw egy olyan ember fényképeit nézegetni, akivel egyértelműen találkoznunk KELL MOST, majnem olyan szánalmas, mint tisztességes(en mocskos) szex helyett maszturbálni és akkor hát, ha már így összegyűltünk és ilyen rettenetesen frappánsan megláttam itten a lényeget, szerintem énekeljük el közösen a himnuszt.
Amúgy figyeljetek már, három hét az most komolyan huszonegy nap? Nem lehetne valahogy megegyezni, kérvényezni, fellebbezni, betiltani, leváltani, megváltoztatni, agyonlőni, átvariálni, hogy mondjuk három hét legyen egy nap, vagy mittomén, jó, nem leszek telhetetlen, legyen, ööö, kettő, najóvan.
(Hallom, amint fölöttem csattog, ver a szivem)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.