szombat, szeptember 20, 2008

"olykor elfog a szeretet tériszonya és kicsinyes aggodalma"

ha félig behunyt szemmel nézem akkor már mindjárt máshogyan van de muszáj kicsit kinyitni a szemem muszáj végiggondolni hogy ami igen az miért olyan sokszor nem disappear here hogy ami nem az miért olyan sokszor igen fáradt vagyok a mindent tudástól a mirabeau-híd alatt fut a szajha fáradt vagyok másoktól fáradt vagyok az aggodalomtól szeretem magam jó ember vagyok már mindent merek de nincs értelme semminek sem azt kéne végre kiszámolnom szépen pontosan hogy mettől meddig vagyok én mettől meddig a másik ember hogy ha közel vagyok miért kell hirtelen távol lennem a határokat nem hagyom nem az ember kevéssé érzi kicsoda valójában és mitől kap erőt ki kéne dobni az illúziókat lecserélni szégyentelen őszinteség mindez (nem) én vagyok nem people are afraid to merge az élet élvezet és szépség nem félni nem úgy félni nem félni nem félni nem szoronga(t)ni nem szeretni nem úgy szeretni szeretni jól szeretni (el)hinni bízni tudni elengedni nem beszélni nem pofázni nem szétanalizálni tűnnek a napok a hetek suhanva emlékezetesen akarom szavakba önteni magam véletlenszerű áramlás a térben a fent és lent bármilyen érzése nélkül úgy hogy térképpel sem rendelkezik mely mutatná hol van épp vagy hová tart disappear here ha félig behunyt szemmel nézem akkor mindjárt máshogyan van de muszáj kicsit kinyitni a szemem

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.