péntek, szeptember 12, 2008

helyzetjelentés

Jelenleg az egyetlen dolog ami megmozgat bennem valamit (heh, milyen plasztikus, muszáj ezt így, na), az ebédszünetes szex, dehát ez ugye most éppen csak kósza ábránd, perverz agyszülemény, hiszek az ebédszünetes szexben, gyerekek, a takarítónő gyűlöl engem, nem hagy kiskanalat lopni, pedig nincs is szebb mint a számítógép előtt enni, inni, élni, dinnyét kenni a klaviatúrába, na az, a néni csúnyán néz egész nap, szemmel tart a konyhában, loptam már pár tányért, csak a számítógépig viszem, este visszakapják, de a néni kegyetlen, nem bízik bennem és mindig, mindig leleplez, rossz az imidzsem, a kefírt megenni nem kell félnetek, de nem ezt akarom mondani, folyton belezavartok, hadd mondjam végig, hülyére aludtam magam, úgyhogy nem kattantam be végül, pedig már jó úton jártam, egy kis alvásmegvonás és meg is van, mehetek Kassai-Farkas Ákoshoz a megfigyelőbe, bármikor megtébolyodok, nyálcsorgatósan elmebeteg leszek, tegnap reggel lélegezni kezdett a Váci út, nem igazság, hogy a kefélni-aludni-röhögni szentháromságot kénytelen vagyok felcseréni a dolgozni-nyivákolni-menekülni sivárságára, fuck.

1 megjegyzés:

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.