kedd, szeptember 30, 2008

küldöm mindenkinek aki szereti

A monogám család nem más, mint (a szexuális élet valamelyes kényelmét szolgáló, a gyerekek nevelésére kötelezett) történelmileg kialakult életforma, amelynek esetenkénti sikeressége sem szünteti meg egyre nyilvánvalóbb csődjét. A civilizáltság alacsony fokán álló XXI. századi nyugati társadalom azonban nem volt képes helyette jobbat kitalálni. Kevesebben képesek élni az előnyeivel, mint ahányan szenvednek a problematikusságától, de a boldogsághoz közvetlen köze egyik esetnek sincs.




Na, megyek serényen Nők Lapját meg Románát olvasni, helósziaszevasztok. Szegő András meg V. Kulcsár Ildikó (őket nagyon erősen megütném egyszer; tudjátok, az a bizonyos makarenkói, na az hiányzik nekik, valószínűleg egyikük se kapott még sose olyant) cukros képei a boldog családanyákról tuti helyrebillentik a posztmodern társadalom szennyétől szétcincált kicsi csipkelelkemet.

21 megjegyzés:

  1. vékulcsárt elgáncsoljam neked? vagy magadnak tartogatod a dicsőséget :)

    VálaszTörlés
  2. (btw egész sokáig tanítottam a Nők Lapja szerkesztőségének oszlopos tagjait,nem is értem mér élnek még...)

    VálaszTörlés
  3. oké, megoldom, de azért keresek vmi finom módszert, én nem mondtam fel :)
    Áhh, úgy cserélődnek ezek mint westernfilmekben a revolverben a golyók: igen gyorsan.
    Hivatalosan: magas a fluktuáció.

    VálaszTörlés
  4. a nők lapjánál? nemár. hát hiszen az az utolsó cukros véd-és dacszövetség, minden háziasszonyok végső menedéke. te mi vagy te? sanoma, nemde?

    VálaszTörlés
  5. (anno vnu volt, vagy két évig toltam velük)

    VálaszTörlés
  6. dede
    jó, én internepper vagyok, annyira nem ismerem a papíralakú kollégákat, hogy többször is futottam már beléjük a boxon, fogalom nélkül.
    Hát, az sem ma volt, de a hollandok megmaradtak, ők szarják a spanyolviaszt továbbra is.

    VálaszTörlés
  7. remélem vékulcsár ildike is a boxon van mind a hetvenhárom gyerekével együtt

    VálaszTörlés
  8. egyszer emlékszem, vmi hihetetlen módon egy mondatban annyira jól összefoglaltad a Szegő írási stílusát, h visítottam :D a mamámnak még járt régen a NL és utána olvastam benne vmi iszonyatosan szar cikkét, ami pont az az ömlengős stílus vt, amit felvázoltál, ütött :D (vmelyik színésznőt hasonlította vizslához, kurva szar, zavaros, nyálas képekben)

    VálaszTörlés
  9. a V. Kulcsár cikkein már 16 évesen is röhögtem. az ő tanácsaihoz vajon mennyire kell ostobának, naívnak, kétségbeesettnek lenni?

    VálaszTörlés
  10. huncutul szende bájjal fröccsen a nyál, na ez itt kérem a Szegő-dagály

    elképesztő, megihletett a nyomorultja:)
    annyira szeretném,ha nagyonokostanácsokatadokszüljékteleavilágotboldogan
    vékulcsár ildikó férjéről egy szép napon kiderülne, hogy olyan pederaszta,aki szabadidejében medvéket kúr meg vagy ilyesmi

    VálaszTörlés
  11. ejnye, de rosszindulatúak vagytok.

    VálaszTörlés
  12. medvéket nem kúr sztem, mert veszélyes, de húszéveseket egészen biztosan. mert férfi, klimaxkorban gondolom, ha az elaggott fejű vén picsát elvette, és gondolom, egyszer már elvált, abból meg csak az első nehéz, a többi állítólag már megy mint a karikacsapás. igen, asszem, ez vt a Szegő-mondat, v vmi hasonló. nagyon találó. szüljétek tele a világot - ettől még mindig okádok. felszínes boldogság, basszák meg. jaj, és ez vmi félrím, v ilyesmi :) oh, I am talented.

    VálaszTörlés
  13. a szegő-dagály, hahahaha, köszönöm, a hideg ráz tőle, a melléknevek, meg minden, még senkivel nem tudtam ezt eddig megbeszélni.

    VálaszTörlés
  14. én jártam a vékulcsárhoz nőiújságírást tanulni. juj.
    nem tanultam meg, asszem.

    VálaszTörlés
  15. nőiújságírás, nem tudtam, hogy létezik efféle fogalom. van férfiújságírás is?

    VálaszTörlés
  16. nyilván létezik, mondjuk ezt én ugye arra a tézisemre alapozom, hogy a nőknek lelke van, a férfiaknak meg farka...a vékulcsárnak meg kurva sok gyereke és háztartása, yea

    VálaszTörlés
  17. hát, molly bloom, ezzel az utolsóval a lelkembe tapostál. ö, vagyis a farkamra.

    VálaszTörlés
  18. Jó az intro. A bevezetőt kitehetnénk minden metróállomásra, nagy falragaszra, hogy bámulhassák a tanulnivágyók...

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.