szombat, szeptember 27, 2008

posztalkoholos

naszóval az van, hogy részegen nem szabad telefonálni (a szavakat meggondolatlanul használtam), féltékeny izét generálni meg egyenesen nevetséges, mondjuk nem árt, ha a pasink olyan türelmes mint egy birka, illetve hát a legideálisabb esetben szakképzett elmeápoló, najó, alapvetően persze inni sem szabad feleim, mer például még ilyent találunk mondani valakinek búcsúzáskor, hogyaszongya te is kapsz puszit, szarok rá, hogy mit gondolsz erről, meg ugye józanul nyilván nem szöknénk el kedves kis barátaink elől, amikor azok épp zenés-táncos mulatságra cipelnek bennünket (igen, konkrétan elfutottunk, mosmér?), dehát hogy a bátyám barátnőjét idézzem ha iszik az ember, akkor minden sokkal viccesebbnek tűnik.








PS.: Az alkohol és a cigaretta gyerekeknek való.

8 megjegyzés:

  1. És hosszú, ciki sms-eket sem szabad írni (birka módjára).

    VálaszTörlés
  2. hát igen, pár szakítás után akartam már kidobni a telefonom,hogy ne írhassak semmilyen cikisen nyivákoló sms-t...

    VálaszTörlés
  3. én birkatürelmű szakképzetlen elmeápoló vagyok, az jó lesz?

    VálaszTörlés
  4. nem is tudom, lehet, hogy el kéne végezned vmi gyógypedagógiai szakot a biztonság kedvéért...

    VálaszTörlés
  5. hhmm, én felszedős sms-eket írok (mármint annak szánom, muha, szánalmas), aztán most is bebuktam, mint a tőkésréce.
    Én szoktam szakítani, utána már nem írok smst, ja.

    PS.: Az igazi férfi egy mindig egy kicsit tökrészeg és enyhén fosszagú.

    VálaszTörlés
  6. mindenkinek vannak az életében visszatáncolós kapcsolatok,csak nem illik beszélni erről.
    persze macsós ez az én szakítok, soha nem írok utána, yea;)

    VálaszTörlés
  7. Faszt, olyan volt, hogy én nagyon akartam, de az nem volt szakítás, nem volt semmi igazából de belehaltam és írtam sokat, fölöslegesen és tökre megaláztam magam és a többi, nem tagadja le senki, én csak azt mondom, hogy szokott lenni, az nem azt jelenti, hogy nincsmáshogy.

    különben meg persze, hogy macsós, ez kell nektek, hogy vakarjuk a tökünket, macsósan viselkedjünk és szidhassatok minket mint a bokrot :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.