kedd, szeptember 23, 2008

soc

mer például ő a nemdohányzóban akar lakni amikor lakhatna a dohányzóban is, olcsóbbér, de ő finnyog, neki nem jó, neki nem kell a füst a falakban, a dohányosok korán halnak, fejük fáj a vasalástól, ő röpül meg finnyog, értitek, neki ezt a lapot osztották, ő ezt hiszi el, én meg például lenyűgülök (sajnálom, mostantól van ilyen szó) amikor a kolléganőm elmeséli, hogy felhívta egyszer david lynch-et és mit mondott hogyan, add már meg a számát, óbazmeg, ma pitbull üzemmódban vagyok, csikorgatom a fogam, gyűlölök mindenkit, jodie foster meg az ő pisztolya, na ja, nekem nincs jövőképem ez azér kicsit ijesztő, jelenképem sincsen, a múltamat eltörölni nem kell félnetek, oké, megkapod a verseket ha fizetsz értük, mosmivan, autót is szoktak visszavásárolni, vedd meg tőlem a saját verseidet, úgy hat éves lehettem, amikor a barátnőimmel elhatároztuk, hogy elmegyünk valahová űrhajóval, volt valami újságból kivágott képünk egy űrhajóról, azt hittem akkor, majd azzal kell menni, sokat nézegettem a sötétben a takaró alatt, a kitűzött indulás előtti estén zokogtam az anyám ölében, hogy nem akarok elmenni, nem akarok elmenni, i am jack's wasted life, cseten az angol főnököm, ne írj vissza, ne írj vissza, ne írj vissza, kérlek ne köszönd meg, ne írj vissza, hülye angolok, angol hülyék, tegnap az anyámra csaptam a telefont, mindkét kezem tele volt, az utca közepén hívott, bűntudattal parádézni, gyűlölöm a férfiakat, igen, tudom, ennek napjában ezerszer hangot is adsz, a pótkulcsban ültünk v-vel, akkor találkoztunk utoljára, merhogy ő ugye és most jut eszembe, hogy az ember nem él örökké, tegnap a régi beteg blogjaimat olvasgattam, boxos blogokat a kibaszott férfiakról, gyerekek, hogy lehettem ennyire beteg, hogy, kedves nap, ezt most köszönöm, a sötétség megöl engem, hideg van otthon, fannival együtt fázunk, reggel lementem a boltba ott jó meleg van, a büdös bolond bácsi (alliterálni jó nagyon, fájása édes, izé, hagyom) arról tartott előadást hogyan kell nőket felszedni, a kollégáim felmondtak, betegek, tegnap hazaküldtem mindenkit hamar, csendet akartam, a főnök én vagyok, három hét egy esztendő, de biztos vagy benne, megalapozott, a jövőképedet mondjad, tudod, a jövőképedet, a jóédes jövőképedet, jövő kép, jövőképp, neked a te jövőképedet azt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.