kedd, szeptember 02, 2008

fantomlakó

Szerintem lakik nálam valaki. Úgy értem van egy rejtőzködő plusz egy főm, mer én nem hívtam senkit.
Jóvan, ne nézzetek, nem vagyok bolond (Bolond), de olyan fura dolgok történnek: ki vannak húzva zsinórok amiket hat éve nem húztam ki, időnként elalszik a lámpa ha nem vagyok a szobában meg nincs huzat és becsapódik az ajtó, na mindegy, állok elébe de mondjuk ha már itt potyázik, kicsit segíthetne is (a macskát úgyis hiába trenírozom, csak a falat nézi naphosszat), úgyhogy az előbb fennhangon azt mondtam a szoba közepén, hogy elfogyott a vécépapír és kéne mosni is. Meglátjuk.

4 megjegyzés:

  1. hjaj, de ismerős...

    VálaszTörlés
  2. a macskák falnézés közben többnyire eljutnak abba a tudatállapotba, amikor képesek tárgyakat mozgatni pusztán az akaratukkal.
    a következő stációban beférkőznek az ember tudatába, és irányításuk alá vonják azt. el tudod képzelni, mit jelent ez számodra? légy óvatos.

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.