vasárnap, szeptember 14, 2008

Sunday Evening Blues

Najó, hát foghatom én ezt most mindenre, tudjátok, az időjárás, az ősz, a homályos fények, az elmúlás, az eső, a hormonok, a betegek, a halálosak, a rendetlenség a lakásban, a fölösleges munkám, a vasárnap, a hétfő, a hiányaim, a frusztrációm, a féltékenységem, a nagyon is valóságos, mégis látens kapcsolatom, a gyengeségem, a magammal játszott játszmáim, a másokkal játszott játszmáim, előző életem, mindegyik előző életem, előéletem, egész elhibázott életem, ne gyötörd már magad folyton, ne gyötörd már magad folyton, bizonyos géneket nem kell szaporítani, én mindig mondtam, persze azér meg lehet engem is nyugtatni, nem kell nekem túl sok a boldogsághoz, egyszerű vagyok mint a faék, csak szeressen engemet, megtartottam egy régi sms-t - köcsög picsa -, ha ránézek a kétszer kettő józansága hull rám, már megint túl komolyan veszem magam, már megint túl komolyan veszed magad, délután a macskára sírtam, a macska szép, az élet szép, én meg folyton elfelejtem, kihagy az agyam, de légy jó kislány.

2 megjegyzés:

  1. a tudatmódosító mantrákat pozitívban, kijelentő módban kell fogalmazni. ne gyötörd már magad folyton helyett azt kell mondani, hogy szeretek magammal élni folyton, szeretek magammal élni folyton.

    VálaszTörlés
  2. tudom tudom, mindig rosszul választok mantrát...de azér legbelül megvan ez a "szeretek magammal élni folyton", csak hát nyivákolásfetisiszta vagyok...

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.