csütörtök, szeptember 11, 2008

"A lét nem korrekt, nincs tekintettel ránk"

Sírós szorongós ébredés klasszik, négyig nem tudtam elaludni, megin csótánylét fenyeget, bebújok mingyár egy doboz cukorba, álmomban megerőszakoltak, leszorítottak, éreztem ahogy nyomnak bele az ágyba, nem kaptam levegőt, soha ilyen ijesztőt, dermesztően valóságos volt, nyilván hamarosan megszülök valami villogó, zöld háromszögfejűt, dobd ki a régi életed, úgyis csak a baj van velem, szorongás level 10, advanced, proficient, én vagyok K Orbán, ja nem, hopp, én vagyok a világ legnagyobb részecskegyorsítója, s te nem ápolsz anyám.
Nem, nem vagyok az a félénk, prűd típus, de valahogy mégsem vitt rá a lélek, hogy reggel fél nyolckor elmagyarázzam, mi is a különbség a cat's dick és a cat's tail között, csak szűkölve röhögtem magamban.

8 megjegyzés:

  1. az első sor gyanúsan valamiféle verslábra hajaz, nem tudom, melyikre, az irodalom racionalizálása sosem tartozott az erősségeim közé :)

    VálaszTörlés
  2. na gyerünk, ásd bele magad, elemezz, akarom

    VálaszTörlés
  3. háttö... a vesszőig rá lehet fogni (a spondeusokat megengedvén), hogy jambikus, főleg ha a síróst "sirósnak" gondoljuk el...
    :)

    viszont a cím nagyon ismerős, nem Háy János mondta egy interjúban?

    VálaszTörlés
  4. húha. leülhetsz, ötös:)(bár jó bölcsészhez híven nekem erről fogalmam sincs:D)

    Háy Jánosért kapsz kisnyomdával kismedvét, vagy hogy volt az:D

    VálaszTörlés
  5. csak egy kismedve? remélem, ez valaminek a fedőneve, mert én rendesen büszke voltam magamra (jójó, elég nagy véletlen, hogy nemrég pont olvastam az interjút, de akkoris)

    VálaszTörlés
  6. a kismedve, az kismedve, nem elégedetlenkedik, nagy dolog egy olyan kismedve, akarod pirosban? mer van zöld is, de az kevésbé menő...

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.