kedd, szeptember 09, 2008

"Perhaps I shall rise at another time, though I lie down in darkness and haye my light in ashes"

Képzeljétek, van egy macska aki Chomsky-t olvas, pezsgőt iszik és motorozik. Képzeljétek, van egy macska aki ágyba hugyozik. Képzeljétek, ma atomjaimra hullottam. Képzeljétek, találtam valamit. Képzeljétek magamhoz egy kulcsot. Képzeljétek az mp3-lejátszómat a fülembe dugva táncolok itthon, képzeljétek, ez a vég, igen. Képzeljétek, I'll be your father, I'll be your mother, I'll be your lover, I'll be yours, képzeljétek, visszamentem a boxra, képzeljétek csak azér, mer azt akartam beírni a partner rovatba, hogy feri cukorkékség, igen, képzeljétek. Képzeljétek, ma a Deákon eszembe jutott egy mondat - te vagy a legszebb unokahúgom -, képzeljétek csak azért nem sírtam el magam, mer felszállt egy kollégám, képzeljétek, sötét verem, képzeljétek, ma az összes Hans-Jürgennel beszéltem a világon, I'm sorry, I think I'll give up, szépen, empatikusan csaptam a telefont a bantu helpdeskesre, hiszek a fejlődésben, képzeljétek, én megrekedtem, híres megrekedt! most menj a gyárba és írj verseket!, elbutultam, sikítani akarok, képzeljétek, nem tudok mit kezdeni magammal, képzeljétek, Adrian Mole szerint csak a szerelem óv meg a tébolytól, képzeljétek, nem vagyok önazonos, képzeljétek, jó nekem, képzeljétek, ne(ke)m lenni jó, képzeljétek a dimenziókat, life as you dream it and life as it is, képzeljétek, néha a valóság meg az álmok összeérnek, képzeljétek, szentimentális vagyok, képzeljétek, közönséges vagyok, képzeljétek, röhögnöm kell, képzeljétek sírok, képzeljétek, miszlikbe szaggattam a diákhitel fizetési felszólításomat, képzeljétek, hamarosan egyszerre veszítek el nagyon fontos embereket, képzeljétek, nem is volt soha semmi az enyém, te az a fajta ember vagy, aki mindig azt képzeli, hogy nagyon csúnyán átverik, képzeljétek, többé nem akarok a sérült és sötét lelkűek klubjának elnöke lenni, képzeljétek, terápiába járok, képzeljétek, beszélgetünk, képzeljétek, me, myself and I, igen, mi, mi, mosmér, képzeljétek, nálam maradt a szaga, elfelejtette, (el)vitte a nagylöttyös indulat. A férfit. Képzeljétek, néha azt akarom, hogy haljon meg mindenki gyorsan, képzeljétek, nem bírok tovább fájni, képzeljétek, nem szeretek szenvedni, ezér szenvedek piszkosul, kapálózom, harapok, megrágom, kiköpöm, a szenvedés alapvető oka a nem-tudás, képzeljétek, holnap szétfutom a seggem, szex helyett sport, háddenem, képzeljétek, nemsokára álomba szagolom magam, képzeljétek, az ágyamban egyedül feküdni borzalmas, de légy jó kislány. Bunny, dying. But you must be proper. I say, oh pooh. Oh, pooh. Most be proper. Oh most proper. Powerful.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.