kedd, április 03, 2012

A Fura Lény

Ó és a patkányról még nem is meséltem; a múltkor, mikor haladtunk a játszótér felé, láttunk egy tetemet: messziről olyan volt, mint egy kisebb kutya (sőt, először nekem rókának tűnt), közelről iszonytató patkányfarka volt, azt hittem elájulok, mikor belegondoltam, hogy itt kutyaméretű patkányok ügetnek az úton, jajjaj.
Marci aztán felvilágosított, hogy van itt egy ilyen Fura Lény, amiről nem tudjuk micsoda és hogy az ilyen méretű (a farka típusáról nem tudott nyilatkozni) és lassan megy és van benne valami rémisztő és ő egyszer szemezett is egy ilyennel, mikor biciklizett haza, de azér nekem meggyőződésem azóta is, hogy mi egy elcsapott patkányt láttunk, Texasban ugye minden jóval nagyobb az átlagosnál, jézusom, jaj, fúj, menjünk vissza Triesztbe (ott csak egy kis patkányt láttam halva a tengerben, khm).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.