szombat, április 21, 2012

nem kedvelem

Csak én találom morbidnak, hogy az emberek borzalmasabbnál borzalmasabb híreket lájkolnak*? Hogyaszongya a középiskolás halálosztók, meg ledarálta szomszédját motoros fűrésszel a munkanélküli  férfi meg álmában támadta meg a szatír a kilencven éves asszonyt, stbstb. 
Mert értem én, hogy a Facebook meg az iwiw (ahol külön röhejes a kedvel kifejezés) valahogy képtelen különbséget tenni hír és hír között, de mittomén, hadd ne mondjam már a brutális gyilkosságra, hogy tetszik, amikor csak arról van szó, hogy döbbent szomorúsággal megosztanám, mert beszélnem kell róla...nem lehetne olyan gomb, hogy XY iszonyodva olvasta..., vagy XY érdekesnek találja, bár a hír hatására most hánynia kell..., vagy XY most éppen sírdogál ezen, ha te nem akarsz kiborulni, inkább ne olvasd el...,meg ilyesmikre gondoltam.



* a lájkolás igén is akartam kicsit sopánkodni, de végül úgy döntöttem, hogy az már túlságosan "bezzeg az én időmben" hangulatú volna...