péntek, április 20, 2012

nem Titanic kritika

Én teljesen megértem Kate Winsletet, hogy visszarohant Leókáért  a süllyedő hajóra - de ne feledjük, én vagyok az az ember, aki az első nemrandi után két hónappal* elköltözött veled Triesztbe**. 






*amiből egy hónapot külön töltöttünk (a szerk. megjegyzése)
**és tudom, ezt sokan sokféleképpen magyarázzák: menekültem az anyám betegsége miatt, menekültem a magány elől, már öreg voltam és gyereket akartam (azt hiszem életemben akkor akartam először gyereket, amikor elkezdtünk próbálkozni és gyorsan terhes lettem - a gyorsaság azért volt kulcsmomentum, mert itt nem kifejtendő okok miatt meggyőződésem volt, hogy nem fogok teherbe esni sosem, hahaha), stbstb, lehet mindenfélét mondani és a prekoncepcióinkra támaszkodni de azt azért csak én tudom, hogy az igazi magyarázat ebben a helyzetet egészen leegyszerűsítő mondásomban rejlik: beléd estem, mint ló a gödörbe...